Съжалявам не е ъпдейт 😅, другата седмица най вероятно ще има.
Понеже сама не мога да реша ,пък и бих искала да знам какво предпочитате. Ще ви покажа резюметата на две истории които пиша в момента. Моля да ги прочетете и да кажете коя предпочитате да пусна първо.
Първата:
Too young
Връзката на Джено и Джемин е по здрава от всякога. Двамата са повече от щастливи заедно. А Ронджун,въпреки старите си интриги се превърна в най-добрият им приятел. За Джено и Джемин всичко беше в миналото.Но за Ронджун нещата не седяха така. Въпреки че бяха минали шест години от тогава, той не спираше да се обвинява . А несигурността и самосъжалението му го водеха само към хора ,които искаха да го използват. Но всичко се променя,когато Ронджун решава да купи бира на напълно непознат...
(Продължение на Message at 23:59 )
И втората :
Cinderella//Nomin
Майката на Джемин почива когато той е само на девет години. Четири години по-късно баща му се жени повторно,за вдовица на име Кристин. Така Джемин се сдобива не само с нова майка,но и с двама доведени братя. От начало всичко върви добре,изглежда всякаш се разбират,но всичко се променя когато баща му почива. Живота на Джемин се преобръща на сто и осемдесет градуса. Мащехата и доведените му братя показват истинските си лица. Започват да вгорчават живота му ,а Джемин няма друг избор освен да търпи. В света на Джемин обаче отново проблясва светлина когато Ронджун - новият му най-добър приятел ,решава да се сприятели с него. Целта на Ронджун обаче не е само да стане приятел с Джемин,но и да го заведе на училищният бал с маски..
!!Номин версия на Пепеляшка!!
Също така имам идея за oneshot ,но смятам да го напиша на английски.И ми е интересно дали бихте го чели. И понеже искам да е с различни шипове от тези с NCT , може да ми кажете за кой шип искате да пиша.
ESTÁS LEYENDO
Yes I'm Gay// Dojae
FanficДойонг е приет в компанията на Джехьон. Джехьон вижда нещо специално в Дойонг. Дойонг е гей. Джехьон също..