*3 години по-късно*
Дойонг помаха за последно на феновете и слезе от сцената. Джехьон го чакаше с кърпа в едната и бутилка с вода в другата си ръка. Дойонг взе бутилката и изпи половината на един дъх.
- Беше страхотен - каза Джехьон и го целуна по челото
- Недей потен съм - Дойонг го избута от себе си и отиде да махне грима си
- Мислиш ли че ми пречи - Джехьон го последва и застана зад стола му
Гледаше го в огледалото и му се възхищаваше. Дойонг бе уморен,потен и с размазани сенки,но на Джехьон не му пукаше. Продължаваше да вижда само красотата на Дойонг и светлината ,която излъчва. Така се радваше ,че успя да оправи нещата с Дойонг преди тези цели три години. От там нататък всичко си тръгна перфектно. Дойонг и Солар успяха да дебютират като солисти,връзката на Дойонг и Джехьон както и тази на Солар си провървяха чудесно. Джехьон не можеше да желае за по - голямо щастие от това да бъде с Дойонг. Дойонг пък се премести в дома на Джехьон скоро след дебюта му. Той бързо набра популярност сред хората благодарение на прекрасния му глас. Затова и връзката им не можа да остане тайна за дълго време. Имаше скандали ,хората ги одумваха ,но в крайна сметка феновете на Дойонг останаха и подкрепяха както него самия така и връзката им.
От последния разговор на Дойонг с Джънгу не го бяха виждали,пък и не им пукаше. Той беше лош спомен в миналото и щеше да си остане там. Бъдещето е Дойонг и Джехьон.
Когато приключиха се качиха в колата и тръгнаха към дома си. По пътя бащата на Дойонг му звънна. Беше гледал концерта ,заедно с жена си, от първия ред благодарение на билетите,които Дойонг им осигури. Не спря да повтаря колко невероятно се е представил и колко е горд от сина си. След глупостта ,която беше направил с това да заведе сина си в стриптийз клуб , се стараеше изключително много. Подкрепяше сина си, и научи се да го приема такъв какъвто е.
Дойонг не вярваше ,че някой ден би бил толкова щастлив. Имаше си всичко. Кариера,дом,любящи родители, приятелка която е винаги до него и най - вече мъжът мечта. Джехьон го гледа като писано яйце. Обсипва го с грижи и не пропуска нито една възможност да му покаже колко много го обича. И Дойонг не оставаше назад де. Открадваше си целувка при всяка възможност.
Включително и сега.
Бяха спрели на червен светофар,Дойонг откопча колана си и се надигна ,за да стигне Джехьон. След това го целуна по бузата,а той се обърна с голяма усмивка на лицето си. Наведе се към Дойонг и го целуна. Двамата се изгубиха в момента и не видяха когато светофара светна в зелено. Човека зад тях натисна клаксона на колата си и те се отделиха един от друг леко смутени. След това се засмяха на ситуацията и Джехьон подкара колата. Двамата продължиха по пътя.
Пътя ,който щеше да ги отведе нови през нови щастливи ,или пък не чак толкова щастливи, преживявания.
Пътят към тяхното бъдеще.
Скоро ще кача продълженитето ( ретроспекция ) с миналото на Джехьон и Джънгу
ESTÁS LEYENDO
Yes I'm Gay// Dojae
FanficДойонг е приет в компанията на Джехьон. Джехьон вижда нещо специално в Дойонг. Дойонг е гей. Джехьон също..