- Йонг Сън, Дойонг ,радвам се че ще се запишете. Вярвам,че наистина ще успеете да се справите отлично и да ви изберат- каза госпожа Сонг. Тя бе любимата учителка на Дойонг и то не само защото умееше да контактува с учениците си ,без да ги кара да се чувстват неудобно. А и защото тя беше единствения учител ,който не го гледаше накриво след като факта ,че е гей стана публично достояние.
- Пф педалчето е решило да се излага. - каза един много дразнещо познат ,за Дойонг глас. Мин Те Джу беше капитан на футболния отбор. Типичния нацепен атлет,който си беше твърд хомофоб. Не изпускаше нито една възможност да се гаври с чернокосия. Ча Ън Хюк беше вярната му дружка.Следваше го като вярно кученце където и да отиде,и правеше каквото му се нареди.
- Момчета вие преговорихте ли предния урок? Ако не сте забравили ви обещах да ви изпитам.- намеси се учителката.
- Добре ли си?- попита Солар след като футболистчетата си тръгнаха.
- Да- отвърна Дойонг ,но по тона му си личеше ,че не му стана никак приятно от обръщението ,което използва Те Джу.
Всичко започна преди две години ,когато Мин Те Ра,малката сестра на Те Джу си беше паднала по Дойонг. Опитваше се да го сваля,винаги му се натискаше,държеше се мило макар да не бе присъщо за нея. Обличаше се с къси полички и дълбоки деколтета в опит да го съблазни,но не се получаваше. Дойонг всякак я игнорираше. Накрая тя реши да го проследи,за да види дали има гадже. Все пак няма каква друга причина да има ,за да я отблъсне,въпреки всичко тя си беше наистина гореща.
Е оказа се ,че Дойонг си има гадже,само дето не беше момиче,а момче. Те Ра ги беше хванала да се натискат в една уличка. Разбира се се ядоса и ги снима.А после,понеже си беше кучка от класа ,разпространи снимките в цялото училище,та дори директора и учителите знаеха затова. Това си беше нарушаване на личното пространство ,както и в разрез с правилата. И директора не можа да си сдържи очите затворени ,и тя беше изключена. От тогава Дойонг беше подложен на всекидневен тормоз,но с времето и помоща на Йонг Сън чернокосия успя да се справи. След около половин година подигравките спряха и единствените, които още се занимаваха с това бяха Те Джу и Ън Хюк.
Но сега не това бе проблема на Дойонг. Кастинга щеше да се проведе във вторник на 10 декември,а до тогава оставаше точно седмица. Което значи,че Дойонг има седем дни да си избере песен,да научи текста без грешка и да репетира,за да може да звучи както трябва. Да,определено щеше да му е трудно.. много трудно.
YOU ARE READING
Yes I'm Gay// Dojae
FanfictionДойонг е приет в компанията на Джехьон. Джехьон вижда нещо специално в Дойонг. Дойонг е гей. Джехьон също..