*два месеца преди раздялата на Джехьон и Джънгу*
Джънгу запрати телефона си на другия край на стаята. Той се удари в стената и падна на земята . Джънгу зарови ръце в косата си и я стисна в юмрук,седна на леглото си и се загледа в една точка. Беше бесен. Как смее Джехьон да постъпи така с него? Нима всеки път в който му каза ,че го обича беше лъжа?
Джънгу стана рязко и отиде да си вземе телефона,на стената имаше малка дупка на мястото където се беше ударил телефона,а екрана беше напукан. Отключи го ,за да види дали все още работи,а статията която го бе накарала да си хвърли телефона,все още беше отворена. Статията в която пишеше за това как Джехьон е целунал някакво момиче,а написаното бе потвърдено със снимки в които се вижда Джехьон, обвил ръце около кръста на момичето,а тя бе хванала лицето му в шепите си и...и се целуваха ...
Желанието да хвърли телефона се появи отново,но този път го спря понеже нямаше пари за друг телефон. Започна да ходи в кръг чудейки се какво да прави,беше толкова ядосан ,че лицето му бе станало червено,а косата му се бе разрошила от цялото дърпане. Седна на леглото ,после стана и пак почна да ходи в кръг. Накрая реши че щом Джехьон се забавлява зад гърба му,и той няма да седи мирен. Отвори гардероба си и облече възможно най провокативните си дрехи. Оформи косата си и подчерта очите си с малко очна линия. Щеше да се забавлява,да забрави за Джехьон и да му покаже ,че не може да го върти на пръста си.
•••
Плана на Джънгу беше пълен провал. Отиде в любимия си бар и изпи няколко шота ,но изобщо не му се танцуваше ,нито му се разговаряше с други хора. За пръв път не му беше забавно. Поръча си още един шот и след като го изпи го осени идея. Щеше да се снима и да прати снимката на Джехьон,да види че не само той се забавлява. Извади телефона си ,но опитите му да си направи селфи не се получаваха. Или светлината не му харесваше,или косата му не седеше както трябва,на третата пък бузите му изглеждат твърде издути. Отново се намести за четвърти опит когато до него застана някой,той обви едната си ръка около раменете на Джънгу и се усмихна на камерата. Джънгу се обърна към него гледайки го стреснато. Непознатия също се обърна към него ,все още усмихнат.
- Позна ли ме сладкишче? - каза непознатия и се приближи още повече,слагайки другата си ръка върху крака на Джънгу
أنت تقرأ
Yes I'm Gay// Dojae
أدب الهواةДойонг е приет в компанията на Джехьон. Джехьон вижда нещо специално в Дойонг. Дойонг е гей. Джехьон също..