3

922 93 37
                                    

В деня на прослушването имаше три типа хора. Едните бяха развълнувани,другите притеснени,а третите незаинтересовани. Дойонг попадаше във втория вид. Почти не беше спал,за да се упражнява до последно,сърцето му биеше като лудо и пеперуди пърхаха в стомаха му. Когато влезе в салона по физическо,където щеше да се проведе кастинга ,напрежението нарастна и той бе готов да загризе ноктите на ръцете си.Първите два реда столове,които по рано бяха сложени от няколко ученици и госпожа Сонг,бяха предназначени за участниците,които се оказаха точно четиридесет.Най отпред имаше една маса на която стояха три бутилки с вода ,три папки и три табелки. Явно това бе мястото на журито. Чернокоското бързо успя да разпознае дългата буйна коса на Солар и да се настани до нея.

- Как си?- попита Йонг Сън

- Притеснен очевидно.- каза Дойонг и избърса потните длани в тъмносините си,накъсани на колената , дънки.

- Спокойно ще се справиш.

- Надявам се.

- Моля всички да заемат местата си, започваме след три минути!- извика госпожа Сонг,а след това отиде до Солар и Дойонг ,които седяха горе-долу в средата на първия ред,точно зад мястото на журито.- Искам да ви предупредя ,че Сън ще бъде предпоследна,а ти последен. Имайте готовност. Сън ти си след Ън Хюк.

- И той ли ще участва?- попита момичето.

- Да, макар че не съм сигурна защо се записаха,не са добри в пеенето.

- Те?- попита Дойонг

- Те Джу и Ън Хюк също се записаха.

- Какво се изненадваш,бе педерас,да не сме като тебе бездарни.- каза Те Джу,който тъкмо беше седнал до Солар,която буквално се залепи за Дойонг.

- Ако обичаш,не използвай такива думи,господинчо- скастри го госпожа Сонг,а той само извъртя очи.

Минута по късно всички замлъкнаха и госпожица Сонг излезе пред единствения микрофон в залата,държаща папка в ръка.

- Здравейте ,скъпи, ученици. - започна тя- днес имам честа да ви привествам на прослушването организирано от компанията за млади таланти "dancing whale entertainment". Както знаете всеки желаещ ученик от 13 до 18 годишна възраст ще има възможност да изпълни песен. Ще бъдете разделени на категории по класове,като от всяка група ще бъдат избрани максимум двама участници ,които да постъпят като стажанти. Ние учителите,както и директора знаем,че в нашето училище има много талантливи деца,затова решихме да приемем инициатива на "dancing whale entertainment". А сега моля да посрещнете нашето жури.

Yes I'm Gay// DojaeWhere stories live. Discover now