5

791 86 0
                                    

На следващата сутрин всички включително и тези от другите две училища,се бяха събрали пред компанията.Точно в девет Джехьон ,Йонг хо и още едно момче,което беше по ниско и от Дойонг ,излязоха от триетажната сграда.

- Радвам се да ви видя отново -каза Джехьон - от днес официално сте стажанти на "dancing whale entertainment". Днес като първи ден ще ви разведем из компанията,но от утре започваме сериозни тренировки. Надявам се че помните Йонг хо ,той ще ви помага с вокалните уроци. А това е Тен,той ще ви помага с танците.А сега моля да ме последвате.

Розовокоското се обърна и се насочи към входа на сградата, и всички го последваха.

- Това тук е кафенето. - той посочи помещението в дясно,а след това в ляво-,а това е столовата. Свободни сте да идвате тук когато имате нужда от почивка.Но не внасяйте храна или напитки в залите. Единствено е позволено вода.

Джехьон отново тръгна ,а всички го последваха като послушни кученца.Заизкачаха стълби и след малко всички се оказаха на втория етаж. Там имаше поне пет зали,като  някои от тях се виждаха стажанти,които тренираха. Дойонг се загледа в един ,който доста се открояваше с червената си коса и невероятните движения. Танцуваше така леко и плавно. Движенията му бяха прецизни и просто..съвършенни. Да определено това бе точната дума. Съвършен.

Някой го потупа по рамото и той подскочи стрестнато.Беше Солар.

- Къде блееш?

- Никъде- отвърна той,но усети как бузите му почервеняват.

- ..а най-крайната зала е за тези от десети,единадесети и дванадесети клас.- съобщи розокоското

Скоро се намираха на третия и последен етаж,където в ляво,почти цялата стена ,заемаше кабинета на Дхехьон.А в дясно имаше стаи с микрофони и различна апаратура за запис.

- За днес сте свободни и утре ви очакваме в два в залата за танци. Моля не закъснявайте.

Всички се обърнаха в готовност да се разотидат,но гласа на Джехьон ги спря.

- О и за малко да забравя. Предайте ми листите,които ви бяха раздадени вчера.

Настана суматоха. Всички започнаха да си ровят из чантите и да се бутат ,за да минат първи.Последен остана Дойонг ,който след като подаде листа вдигна поглед . Замръзна за миг и сърцето му ускори ритъма си.Двехьон бе толкова красив. Направо спиращ дъха.

- Дойонг,нали?- попита розовелкото.

- Да?

- Трябва ми подпис от родител

- Какво?

- Ето тук,трябва подпис от родител

- Но аз съм пълнолетен..

- Все пак не мога да те допусна без подпис.

Дойонг сведе разочаровано глава,знайки че родителите му едва ли щяха да се съгласят.

- Съжалявам,но ако утре не ми донесеш документа подписан,ще трябва да те отпратя.

Без да казва нищо повече ,чернокосия взе листа и си тръгна,а Солар която през цялото време беше там ,го последва.

Yes I'm Gay// DojaeWhere stories live. Discover now