Ретроспекция - 3 част

161 21 3
                                    


*Четири месеца преди раздялата на Джехьон и Джънгу*

Джънгу хвана ръката на Джехьон и го задърпа към дансинга,но той поклати глава и отказа да стане. Джънгу се нацупи ,но се смири и започна да си поправя път през танцуващите хора. Бара беше осветен от мигащи светлини ,имаше няколко сепарета,които бяха полу празни,защото хората танцуваха. Джънгу раздвижи тялото си в такт с музиката и не след дълго се отдаде на усещането. Беше му гадно ,че Джехьон отказа да танцува с него,но щеше да го преживее някак си. Не след дълго започна да му става топло и откопча няколко копчета от ризата си.

Усети как някой застава плътно зад него и обвива големите си ръце около тялото му. Помисли си ,че това е Джехьон ,който не е устоял и е дошъл да танцува с него. Облегна главата си на гърдите на другия и обви ръце около врата му,придърпвайки го по близо,а другия шареше ръцете си по тялото му. Плъзна ръцете си още по надолу ,а Джънго не издържа и прошепна "Джехьон" в ухото му. 

– Джехьон? - това определено не беше гласа на Джехьон. Джънгу отвори очи,отдръпна се и погледна човека,който мислеше за любимия си до преди секунда - Мисля че нещо си се объркал - подсмихна се непознатия

Човека пред него беше високо момче,видимо по млад от него с кестенява коса,която беше разделена на страничен път.Чернито му очи го пронизваха,а усмивката му може да заслепи човек. Въпреки ,че искаше нямаше как да отрече пред себе ,че го намира за привлекателен. Но той е с Джехьон затова бързо се  оттърси от тези си мисли.

- Съжалявам - каза Джънгу - Помислих те за приятеля си

Той се обърна с гръб към непознатия и тръгна обратно към бара където Джехьон го чакаше. Непознатия обаче го спря,хващайки го за китката. Джънгу се обърна и го изгледа намръщено.

-Какво искаш - тросна се Джънгу

- Дай ми номера си - усмихна се непознатия

- Току що ти казах ,че имам приятел

- Това не ти пречи да ми дадеш номера си - подсмихна се другия

- Що за човек си - Джънгу се опита да се освободи от захвата му,но вместо това се блъсна в човека зад себе си,който също го бутна

Така Джънгу се оказа забучил нос в гърдите на другия,който обви ръцете си около него,прегръщайки го. Погледна надолу за да срещне очите на намръщения Джънгу,който се опитваше да се отдръпне. В следващия момент беше грубо издърпан от Джехьон ,който изглеждаше бесен.

-Стой далеч от него - каза Джехьон заплашително

Джехьон задърпа Джънгу към изхода на клуба,а след това и към колата,оставяки погледа на непознатия след себе си. Не каза нищо докато не се прибраха. Джънгу го гледаше виновно и едва се сдържаше да не се разплаче. Не е като да е изневерил на другия,нищо от случилото се не бе нарочно,той не изневерява на гаджетата си...никога.

-Какво си мислеше ,че правиш? - почти извика Джехьон 

- Не беше нарочно - изплака Джънгу -кълна се аз-

- О значи съвсем случайно се отъркваше на онзи

- А-аз мислех ,че си ти! Моля те прости ми - Джънгу избухна в сълзи,след това падна на колене пред другия и хвана ръцете му в своите - кълна ти се ,мислех ,че си дошъл да танцуваш с мен затова го направих. Никога не бих ти изневерил Джехьон ,аз не съм такъв човек

Джехьон гледаше към Джънгу с непоколебимост. Беше ядосан и наранен,но повече го заболя когато видя как любимия му застава на колене,за да го моли за прошка. Изпитваше смесени чувства,хем искаше да се разкрещи ,хем искаше да прегърне Джънгу и да заплаче с него. Когато го видя в обятията на друг мъж,направо откачи. Искаше да отиде и да го убие с голи ръце. Ревността замъгли погледа му за момент и той изгуби самоконтрол,но точно преди да отиде и да свърши намисленото,видя как Джънгу се отдръпва и се опомни. Не трябва да върши глупости колкото и да му се искаше. След това обаче Джънгу отново се намираше в обятията на непознатия и Джехьон не издържа. Едва се спря да не му забие един юмрук след като измъкна Джънгу.

Накрая се предаде,хвана Джънгу за лактите и му помогна да се изправи. Другия го гледаше объркано през сълзите си.

- Добре вярвам ти - каза Джехьон и прегърна другия,който се усмихна при чутото

- И ми прощаваш нали? Няма да ми се сърдиш?

- Няма да ти се сърдя

- Обещаваш? - Джънгу се отдръпна ,за да погледне другия в очите

- Обещавам - каза Джехьон и се наведе за да го целуне


Yes I'm Gay// DojaeNơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ