47

584 65 6
                                    

Тен постави и последната свещ на масата,отдалечи се и огледа творението си с усмивка. Напоследък с Джони нямаха много време ,за да се виждат, затова тайландеца бе решил да организира романтична вечеря. Погледна часовника ,оставаха му още петнайсет минути преди Джони да дойде,затова отиде да се преоблече. Тъкмо закопчаваше ризата си,когато на вратата се позвъня. Тен се усмихна и отиде да отвори. На прага седеше Джони,държащ букет с цветя в едната си ръка и торбичка в другата. Тен му направи място и Джони пристъпи навътре в апартамента. Подаде букета на Тен казвайки "заповядай" и се приближи към него целувайки го за кратко. Съблече палтото си ,което както косата му бяха мокри от снега.

- Навън вали сняг - изтъкна той - ако искаш после може да се разходим

- Ще видим - отвърна Тен,знаейки ,че това няма да се случи

Беше планирал и още нещо освен вечерята,на което Джони нямаше как да откаже. Двамата влязоха на вътре. Тен бе сложил доста ароматни свещи , масата беше подредена като в изискан ресторант и в единия край имаше бутилка вино. Джони седна на едното място,а Тен донесе храната,която бе приготвил.

- Доста си се постарал - каза Джони,оглеждайки чинията си - изглежда вкусно

- Естествено ,че е вкусно,нали аз съм го приготвил

- Разбира се,няма съмнение

Тен се настани срещу Джони взе бутилката с вино и се опита да я отвори,но не му се получи. Джони му предложи помощ,но тайландеца държеше той да го отвори. След няколко минути борба ,псувни и смях от страна на Джони, успя да го отвори. Наля малко в чашата на Джони,после в своята и двамата най-после бяха готови да се насладят на вечерта. Бяха потънали в приказки,когато Джони се усети ,че всъщност има подарък за Тен. Взе торбата ,която бе оставил до стола си и му я подаде.

- Какво е? - попита Тен,докато оглеждаше какво има вътре

- Отвори го и ще видиш - усмихна се нервно Джони. Не бе сигурен дали на Тен ще му допадне,но от доста време си мечтаеше да вземе нещо подобно,когато си намери гадже. И реши,че момента е дошъл.

Тен извади малка черна кутийка за бижута,която бе вързана с панделка. Развърза я и отвори кутийката. Вътре имаше два сребърни пръстена за двойки. Взираше се в тях без да издава каквато и да е емоция в продължение на няколко секунди,през които Джони имаше чувството ,че ще получи сърдечен удар. Тен извади по-малкия пръстен и си го сложи,протегна ръка пред себе си и я огледа,след това се усмихна и се обърна към Джони.

- Харесва ми

- Слава богу - отдъхна си Джони,слагайки ръка на сърцето си - щях да умра докато го оглеждаше

- Дай си ръката - каза Тен,изкарвайки другия пръстен

Джони подаде ръката си към Тен и той му сложи пръстена. Тайландеца се изправи и тръгна към Джони,настани се в скута му и го целуна.

- А си мислех,че вечерта няма как да стане по-хубава - каза Джони докато се взираше в устните на другия

- Та тя тепърва започва - подсмихна се Тен и отново го целуна

Остатъкът от вечерта се очертаваше да бъде приятен...

Yes I'm Gay// DojaeDonde viven las historias. Descúbrelo ahora