45

538 59 3
                                    

Солар потърка ръцете си една в друга в опит да се стопли. Беше си уговорила среща с Мунбьол в едно кафене на центъра. Толкова се притесняваше ,че почти не успя да спи и накрая подрани с около половин час,понеже не искаше да закъснее. Чакаше пред кафенето,но не смееше да влезе,искаше да влезе заедно с Мунбьол. Минаха още петнайсет минути и тя реши ,че няма да е лошо все пак да влезе, защото иначе щеше да стане на ледена шушулка. Тъкмо щеше да влезе когато видя Мунбьол да върви към нея. Усмихна се несъзнателно и я изчака в страни от входа на кафенето.

- Здравей - поздрави Бьол когато стигна до блондинката - Много ли ме чака?

- Не много - отвърна Солар

- Сигурна ли си? Бузите ти са зачервени от студа - каза Мунбьол и сложи ръцете си на бузите ѝ,карайки сърцето на Солар да пропусне удар - Студена си

Двете влязоха в кафенето и седнаха на маса до прозореца. Между тях се настани неловка тишина докато си избираха какво да пият. Една от сервитьорките им взе поръчките и двете зачакаха. Солар беше направила много сценарии в главата си за това как ще протече срещата им. Но никой от тях не включваше това тя да се притесни до такава степен,че да не знае какво да каже. Ами ако се изложи? Дали не беше грешка да я покани на среща? Не,не така е по-добре ,все пак не може вечно само да я гледа от страни.Солар отвори уста готова да каже нещо,но сервитьорката се появи с напитките им и увереността и отиде по дяволите.

- Извини ме ,ще отида до тоалетна - каза Солар и се изправи от мястото си. Взе си чантата и се отправи към тоалетната

Когато влезе в тоалетните провери дали има някой друг и остави чантата си на плота. Извади гримовете си и започна да дооправя грима си. Това определено щеше да и върне увереността. Огледа се за последно преди да излезе и да се върне при Мунбьол. Седна си на мястото и се усмихна. Мунбьол я погледна и не успя да сдържи смеха си,карайки блондинката да се намръщи.

- Ко-кое е толкова смешно?- попита тя притеснено - Нещо ми има на лицето?

" Дали не прекалих с грима?" Помисли си Солар

- Извинявай - каза Мунбьол ,едва сдържайки се да не се засмее отново - просто..имаш малко червило по зъбите

Лицето на Солар бързо от притеснено стана ужасено. Как можа да се изложи така. Взе една салфетка и побърза да го изтрие. "Съжалявам" каза тя тихо и сведе засрамено глава. Край всичко свърши,изложи се точно пред момичето което харесва,как можеше да е такъв идиот.

Yes I'm Gay// DojaeDonde viven las historias. Descúbrelo ahora