1

1.9K 94 7
                                    

- Ще отидеш!

- Не няма!

- Напротив! Още сега отиваме да се запишеш.

- Ами ако се изложа? Та аз дори не съм добър в това.

- Ким Дойонг,ако още веднъж я кажеш тая простотия ще си насъскам котката срещу теб,а знаеш как дере.

- На теб се е метнала с тая злоба.

- Ха-ха,много смешно- извъртя очи блондинката.

- Еми да,смешно е.

- А сега сериозно. Дойонг чувала съм те да пееш,имаш прекрасен глас! И точно затова трябва да се запишеш за прослушването!

- Ами ако от притеснение си забравя текста? Всички ще ми се смеят.

- От кога ти пука за мнението на другите? Мислех,че вече си спрял да им обръщаш внимание.

- Така е ,но шегички те им с това ,че съм гей вече се изтъркаха. А ако се изложа пак ще имат за какво да ми се подиграват.

- Слушай ме сега много внимателно. Това е шанс който идва веднъж в живота. Затова ти ще отидеш да се запишеш,ще излезеш на сцената и ще разбиеш всички!

- Ама

- Няма ама. Да вървим- каза тя и тръгна към една маса ,която бе сложена в западната част на коридора на училището. Там седеше госпожица Сонг- 29 годишна учителка по музика,която наистина си разбираше от работата. В ръцете си държеше списък в който записваше всеки желаещ да се яви на прослушването.Преди момичето да успее да направи и крачка Дойонг я дръпна за ръката и я върна на мястото ѝ.

- Ще участвам,но при едно условие.

- Кажи си цената.

- Ти също ще участваш.

- Без такива!

- Ама защо?Мунбьол сигурно също ще е там.

- Мислиш ли?- усмихна се Солар.

- Мхм.

- Добре от мен да мине.

Солар или Ким Йонг Сън,беше най добрата приятелка на Дойонг още от както се помнеха. Майките им били в една болнична стая и се сближили,поддържали контакт ,а след това и станали приятелки. Двете семейства се събираха доста често и двамата бяха като дупе и гащи. Знаеха всичките си тайни,бяха споделили доста щастливи и трудни моменти и приятелството им беше за завиждане.

Прослушването за което говореше цял Сеул,а и в провинцията се организираше от Джънг Джехьон - 25 годишния директор на компанията "dancing whale entertainment" за млади изпълнители. Компанията бе основана преди две години и от тогава има една дебютирала група,която бързо набра популярност. Въпреки кратката подготовка осемте члена на групата бяха незаменими. Хореографиите,музиката,текста,концепцията,абсолютно всичко беше наниво и момчетата се разбираха идеално,сякаш бяха приятели цял живот. Точно заради това хората бързо ги заобичаха.

Сега "dancing whale entertainment" набира нови стажанти. Всеки ученик от 13 до 18 годишна възраст щеше да получи възможността да покаже своите умения в света на музиката. Училищата в, които щеше да се проведе прослушването, бяха само три и за късмет на Дойонг той учеше в едно от тях. Солар наистина беше права когато казваше ,че това може да е последния му шанс. Все пак бе на 18 и след няколко месеца дори нямаше да го приемат на прослушване. Затова трябваше да използва шанса си сега преди да е станало твърде късно.

ВАЖНО:
Моля следете номерата на главите,защото уатпад решава да ги разбърка,а ако не са подредени няма смисъл

И ето,че се завърнах доста скоро след като завърших предната история.
От сега казвам,че може да се бавя с ъпдейтите( не губете интерес обещавам,че историята ще ви хареса) .
Но е нормално все пак сме на училище и свободното ми време е ограничено.
Утре ще кача втора глава.

Yes I'm Gay// DojaeWhere stories live. Discover now