Тейонг се усмихна когато видя Дойонг да го приближава.
- Здравей - поздрави танцьора
- Здравей - отвърна Дойонг - Къде ще ходим?
- Ще видиш - отвърна Тейонг
- Това твоята кола ли е?- попита Дойонг сочейки към автомобила паркиран на алеята пред дома му
- На един приятел е,заех я за няколко часа
Двамата се качиха в колата и потеглиха. Тейонг се оказа изключително добър шофьор и не след дълго двамата се озоваха пред двуетажна къща. Отстрани имаше извита стълба,която водеше към таванска стая на покрива. Дойонг оглеждаше околността през прозореца. До сега не беше идвал в този квартал,но изглеждаше приятен. Двамата излязоха от колата и Тейонг поведе другия към къщата.
- Внимавай хлъзгаво е - предупреди по-големия и изчака Дойонг да тръгне пред него
Двамата се качиха на покрива ,за щастие без инциденти. Тейонг отключи вратата на таванската стая и направи път на Дойонг.
- Тук ли живееш ? - попита чернокосия докато събличаше якето си и оглеждаше
- Да - отвърна Тейонг - надявам се харесваш суши
- Да
- Може да седнеш ,аз след малко идвам - каза Тейонг и се отправи към друга стая
Дойонг седна на един от столовете и зачака Тейонг. Чернокосият се надяваше нещо да се получи. Тейонг изглеждаше като добър човек и наистина му се искаше в един момент да се съберат. Но пък в същото време,не усещаше..нищо. По - големия беше забавен,мил,чаровен,но искрата я нямеше . Дойонг не смяташе ,че би изпитал нещо повече от приятелски чувства към другия,но все пак реши да опита. Тейонг се върна с поднос в ръце. Постави чиния пред Дойонг. Сложи и още няколко,които бяха пълни с различни видове суши. Постави и чифт пръчици и сос.
- Искаш ли нещо за пиене?- попита Тейонг
- Няма нужда - отвърна Дойонг
Не знаеше защо,но изведнъж се почувства неловко. Тейонг остави подноса на страна и седна срещу Дойонг.
- Ти ли го направи ? - попита Дойонг след като опита от единия вид
- Да
- Вкусно е - усмихна се чернокосия, Тейонг отвърна на усмивката
- Радвам се
Ядяха няколко минути в тишина,но Тейонг я наруши. Говореха си за различни неща. Казваха си неща един за друг и се опознаваха. Дойонг осъзна,че Тейонг наистина е добра компания,но сърцето му така и не забърза ритама си. Дори да не си личи,Дойонг наистина вярваше в силата на любовта. Смяташе ,че когато харесваш някого трябва да искаш да си с него,да не можеш да отделиш поглед,да усещаш пеперуди в корема . Но това го нямаше когато е с Тейонг. Дойонг не беше влюбен в другия и след тази вечер се убеди, че няма да могат да бъдат нещо повече от приятели.
Стана доста късно и Тейонг предложи да закара чернокосия. Дойонг прие само защото знаеше, че иначе майка му ще се притесни,ако трябва да се прибира сам по тъмното. А и не беше сигурен къде точно се намира. Тейонг спря пред дома на Дойонг. Чернокосия му благодари за хубавата вечер и понечи да излезе от колата,но другия го спря.
- Чакай ,аз..искаш ли да си ми гадже? - попита Тейонг
Дойонг ясно можеше да види надеждата в очите му. Стана му гадно,трябваше да го отреже,а Тейонг беше доста приятен човек. Дали можеха да си останат приятели?
- Съжалявам Тейонг,но..аз не те харесвам по този начин. Знам,че ще прозвучи тъпо ,но бих искал да си останем приятели. Наистина си много мил и се надявам да си намериш някой,който наистина да те хареса. Това просто не съм аз
- Ясно - Тейонг отбягваше погледа му - няма проблем,може да си останем приятели
- Наистина съжалявам
- Както и да е..лека нощ
- Лека нощ..- отвърна Дойонг и излезе от колата
ESTÁS LEYENDO
Yes I'm Gay// Dojae
FanficДойонг е приет в компанията на Джехьон. Джехьон вижда нещо специално в Дойонг. Дойонг е гей. Джехьон също..