- ЧЕСТИТ РОЖДЕН ДЕН ! - извика Солар в лицето на Дойонг ,когато той отвори вратата на дома си
- Спука ми тъпанчетата - измрънка той
- Хей вървях пеша дотук въпреки студа ,само за да ти чистия рождения ден,а ти се държиш грубо. Май не заслужаваш да ти дам подаръка - нацупи се момичето
- Добре де извинявай - каза Дойонг и и направи място да влезе
- Ще те оставя да ти се размине само защото си рожденник - каза тя надменно ,а след това се усмихна и извади един плик от раницата си - честит рожден ден!
Дойонг го взе и когато го отвори видя два билета за концерт на любимата му група. Той я погледна невярващо ,а тя го гледаше самодоволно. Дойонг я прегърна ,но бързо се отдръпна когато усети колко студена беше Солар.
- Благодаря - каза Дойонг - доста си се ухарчила..
- Пак заповядай - отвърна тя
•••
- Разбра ли какво е намислил баща ти ? - попита Солар докато вървяха към училище
- Не
- А някакви идеи какво може да е?
- Идея си нямам
Няколко часа по късно когато Дойонг се прибра майка му и баща му го посрещнаха с домашна торта, която майка му бе направила предния ден. Имаха учудващо спокойна и приятна вечеря,пълна с любимите му ястия,а баща му не се държеше гадно. Даже разговоряха свободно.
След като се навечеряха бащата на Дойонг каза ,че му е подготвил изненада. Изпрати го в стаята му с думите "облечи си нещо по така..нали разбираш. Абе някоя риза си облечи". Дойонг го погледна объркано ,но все пак кимна и отиде в стаята си. Майката на Дойонг отново опита да научи какво е намислил мъжа ѝ,но не можа да го накара да и каже. След десет минути Дойонг се върна при тях облечен с ризата ,която баща му искаше. Качиха се в колата и след известно време седене в неловка тишина , пристигнаха пред някакъв клуб. Бащата на Дойонг паркира колата и двамата излязоха.
- Какво правим тук? - попита Дойонг
- Ще видиш - подсмихна се баща му и го поведе към входа на клуба
Двамата показаха личните си карти и охраната ги пусна. Някаква жена облечена в по оскъдно облекло ги посрещна. Дойонг оглеждаше мястото докато баща му и жената говореха. Мястото изглеждаше доста скъпо и лъскаво. Жената ги поведе към някаква стая. Светлината в стаята беше приглошена ,а в единия край имаше тонколона от която звучеше музика. В средата имаше няколко кожени дивана върху които седяха мъже които си говориха доста силно,а в средата имаше малка сцена с пилон. На Дойонг не му харесваше на къде отиват нещата и поиска да се приберат,но баща му твърдо отказа. Хвана го за ръката и го поведе към един свободен диван. Двамата седнаха и когато Дойонг погледна напред видя Джехьон, който говореше с някакъв непознат мъж. Дойонг се заоглежда за начин да се измъкне преди Джехьон да го е видял,но беше твърде късно. Джехьон го бе забелязал. Гледаше го с широко отворени очи,видимо озадачен от срещата си с Дойонг на подобно място. Отвори уста ,всякаш щеше да каже нещо ,но бе прекъснат. Музиката стана по силна ,а над сцената се изсипаха цветни прожектори. Едно момиче облечено в доста оскъдно облекло влезе в стаята. Вървеше на доста високи черни токчета.
YOU ARE READING
Yes I'm Gay// Dojae
FanfictionДойонг е приет в компанията на Джехьон. Джехьон вижда нещо специално в Дойонг. Дойонг е гей. Джехьон също..