- Съжалявам Дойонги,това е супер гадно от страна на баща ти.- каза Солар когато се срещнаха на следващата сутрин.
- Знам,но поне имам подпис.
- Радвам се,не знам какво щях да правя там без теб.
- Да скучаеш?
- Ще ти се.
Двамата се засмяха и влязоха в стаята.
•••
Дойонг си пое дълбоко дъх ,преди да почука на голяма стъклена врата. Джехьон надигна глава от документите , които преглеждаше и щом видя чернокосия ,устните му се извиха в лека усмивка. Дойонг влезе в кабинета и се приближи към бюрото на Джехьон,спирайки на около две,три крачки от него.
- Какво има Дойонг?- попита Джехьон,а топло чувство заля чернокосия когато разбра,че по големия помни името му. Звучеше толкова добре казано от него.
- Дойдох да ви дам документа.
- Подписан ли е?
- Да...
- Това е добре- Джехьон се изправи от мястото си и отиде до Дойонг. Деляха ги няколко сантиметра и чернокосия склони глава засрамено. Дори не знаеше защо се засрами,или може би се притесни от внезапната близост на този така привлекателен мъж.
Джехьон взе листа от Дойонг,а при действието ръцете им леко се докоснаха,което изпрати приятни тръпки и на двамата.
•••
Дойонг остана с отворена уста. Другите трейнита бяха толкова талантливи. Как той щеше да се сравнява с тях? Не беше зле в танците,но да кажем че това не е най- силната му страна. Погледа му отново бе привлечен от червенокосият тип. Движеше се с такава лекота. Танцуваше от сърцето и душата си. Влагаше чувство. И това си личеше от далеч.
- Затвори си устата,ще лапнеш някоя муха.- каза Солар.
- Млъкни .- отвърна Дойонг
- Да не си падна по онзи с червената тиква. - изсмя се блондинката
- Не разбира се. Та аз дори името му не знам.
- Това не ти пречи да го харесаш. Може да не съм хетеро,но той определено е секси парче.
- Кой е секси парче?- попита глас зад тях и двамата се обърнаха стреснато към източника на гласа,който се оказа Тен.
- Никой- отговори Йонг Сън.
- "Червената тиква" е Тейонг,той е най- добрия танцьор тук,е освен мен разбира се. Никой не може да се равнява с мен- каза самовлюбено тайландеца.
- Чакай..колко от разговора ни чу?- попита объркано Дойонг.
- Целия?
Двамата приятели изгледаха ниското момче стрестнато.
- О спокойно,няма да кажа на никого,че сте гейове.- двамата видимо си отдъхнаха.А Тен се приближи към тях и прошепна.- Дори аз си падам по едно момче от компанията.
- Ууу клюки- усмихна се Солар.
- Ти си обратен?- попита объркано Дойонг.
- Не ми ли личи?
- По кой си падаш?- попита развълнувано Солар.
Тайландеца и направи знак с ръка да се приближи.И когато устните му бяха на сантиметър от ухото и той прошепна" тайна"
- О стига де! Можеш да ми кажеш! Заклевам се,че мога да пазя тайни! питай Дойонг.- записка Солар. Добре,че музиката беше силна и никой не им обръщаше внимание,иначе всички погледи щяха да са вперени в тях.
- Не и вярвай,голяма клюкарка е.- отвърна Дойонг
- Млъквай задник.
- Кучка
- Петел
- Овца
- Кон (_bunnykim)
- Крава
- Пуяк
- Не е нужно да се обиждате!- намеси се Тен
- О спокойно ,ние така си говорим.- отвърна Солар.
- Оу..
YOU ARE READING
Yes I'm Gay// Dojae
FanfictionДойонг е приет в компанията на Джехьон. Джехьон вижда нещо специално в Дойонг. Дойонг е гей. Джехьон също..