- Нали ти казах да не подписваш!- извика господин Ким.
- Трябваше да направя нещо. Той не заслужава отношението ни към него- отвърна Ким Джи Ън
- Да го беше записала на някакъв спорт тогава! Какви са тези глупости. Певец ще ми ставал.
- Това е което той иска и аз ще го подкрепя!
- Аз тук за какво съм? За украса? Как смееш да правиш нещо без моето знание?!
- Аз аз съм възрастен човек и от доста отдавна мога да взимам решения сама!
Бьом Сеок понечи да удари съпругата си,но ръката на Дойонг го спря.
- Татко престани!
- Не ми казвай какво да правя! Ти малък неблагодарник! Аз те отгледах,хранихте,грижех се за теб! А ти,как ми се отблагодаряваш? Като ставаш шибан педал! Аз не съм отгледал син,на който ще му харесва да му пъхат неща в задника! Аз отгледах едно здраво момче! Какво направи със сина ми? Аз ли сбърках някъде?- мъжът вече ридаеше. Стовари се на пода по колене и скри лицето си в длани.
- Защо ти е толкова трудно да ме приемеш?- попита Дойонг по чието лице също капеха сълзи.
- Бог е казал,че лобюв ще има само между мъж и жена! Това ...ти...ти не си нормален,не си наред! Сбъркан си!
- Бьом Сеок,какви ги говориш?- попита госпожа Ким.
- Махам се от вас! Извратеняци такива! - отвърна възрастния мъж и се изправи,запътвайки се към входната врата. Облече сакото си и понечи да излезе но съпругата му ,му препречи пътя.
- Къде отиваш скъпи?
- Това теб не те интересува!- каза той и излезе.
YOU ARE READING
Yes I'm Gay// Dojae
FanfictionДойонг е приет в компанията на Джехьон. Джехьон вижда нещо специално в Дойонг. Дойонг е гей. Джехьон също..