60

334 44 3
                                    

Тен отключи вратата и влезе в апартамента на Джони. Вътре също беше студено,което значеше ,че Джони не се е прибирал. Съблече якето си и затрепери леко. Влезе в спалнята и включи климатика. Стаята беше доста голяма. Леглото се намираше в средата на едната страна на стаята,а срещу него имаше голяма плазма. Гардероба му беше срещу вратата,а климатика до прозорците. Не след дълго стаята се затопли и Тен спря да трепери. Легна на леглото и се сви на кълбо,идеше му да заплаче. Така мразеше да се кара с Джони. Винаги казваше нещо,което не мисли и после страдаше заради това.

Чу се дрънчане и след секунди входната врата се отвори. Тен се изправи и излезе от стаята. Някакво непознато за Тен момче подпираше пияния Джони ,за да не падне. Остави го на земята и си пое дъх преди да надигне поглед и да види Тен.

- А супер ти си тук - каза момчето отдъхвайки си - ще се погрижиш за него нали?

- Да...ама кой си ти? - попита Тен

- Аз съм Лукас, Джони ме извика и предложи да отидем в един бар,съгласих се защото отдавна не се бяхме виждали,но той се напи доста бързо

- Добре благодаря ,че го доведе - каза Тен и отиде до полу заспалия Джони,който си мрънкаше нещо неразбираемо

- Ти си Тен нали? - попита Лукас

- Да...

- Да знаеш,Джони много говореше за теб. Каза нещо от сорта на това,че връзката ви е вървяла прекрасно според него,но изглежда е грешал и сега си мисли ,че ще го напуснеш. Но като гледам щом си тук,няма да се разделите - накрая Лукас се подсмихна

- Да няма да се разделяме - Тен го погледна накриво,кой пък беше този,да им се меси в личните работи - А сега може да си тръгваш,аз ще се оправя

Лукас си тръгна,затваряйки вратата след себе си. Тен се наведе и преметна едната ръка на Джони през рамото си. Помогна му да се изправи и да стигне до спалнята си. Остави го на леглото и отиде да затвори вратата,за да не излиза топлото. Джони смърдеше на алкохол ,затова Тен го буташе и му казваше да стане и да се преоблече,но изглежда другия беше заспал. Или пък просто беше твърде пиян ,че да реагира. Накрая Тен го преоблече,което си беше цяло предизвикателство,имайки напредвид помощта от Джони,която беше никаква. Тен извади чисти дрехи и за себе от гардероба на Джони. Бяха му малко големи,но пък обичаше как всичко миришеше на любимия му, караше го да се чувства спокоен. Зави Джони и се мушна под завивката,лягайки до него. Гледа го как спи известно време,преди и той самия да изпадне в дълбок сън.

Yes I'm Gay// DojaeWhere stories live. Discover now