NİL'DEN DEVAM
Dün banyo yapmaya çok üşendiğim için banyo yapmadan uyumuştum. Her ne kadar Damla'nın yediği haltları merak etsem de Kaya ile sorunlarını hallettikleri için bir problem yoktu.
Erkenden kurduğum alarmı kapatıp hızlıca duşa girdim. Yağlanan saçlarımla asla ama asla okula falan gidemem. Bir kere okuldakilere yazık, böyle bir görüntüyle karşılaşmak zor olmalı...Sıcak suyun altında gevşeyen bedenimle iyice mayışmıştım. Fazla uzatmadan saçlarıma şampuan dökerek köpürtmeye başladım. Bir anda ışığın kapanması ile çığlığı bastım. Duş başlığını kenara atıp bornozumu giyip aniden duştan çıkmaya çalıştım.
" Elhamdülillahi rabbil alemin-" diye bağırarak dua ediyordum ki Damla'nın sesini duydum.
" GERİZEKALI BANYODASIN BANYODA!" Diye bağırarak söylendi. Hızlıca kilitlediğim banyo kapısı açıp dışarıya çıktım. Dışarıya çıkmakla soğuk hava sıcak bedenime çarparak beni üşütmüştü.
" Bu ne hâl?" Dedi alayla.
-" Elektrikler mi gitti lan git bak bakayım." Dedim hızlıca. Bana cevap vermeden ilerledi.
" Yok lan." Diye bağırıp geri yanıma geldi.
-" Eee ben nasıl duş alacağım?" Dedim köpüklü saçlarımı göstererek.
" Lan bir şey olmaz gir sen." Dedi umursamayarak.
-" KARANLIK!" Dedim hafifçe sesimi yükselterek.
" Offf! Ne yani ben de mi yanında bekleyeyim Nil! O bir kere olur." Dedi gözlerini devirerek.
Evet buraya ilk taşındığımız sıralar yine elektrik gitmişti ve zorla benle birlikte Damla'yı da banyoya sokmuştum. O klozet kapağının üstünde otururken ben de duşa kabinin içerisinde duşumu almıştım. Damla da aynı zamanda konuşarak benim dikkatimi dağıtıyordu.
-" Yaa Damla" dedim yavru kedi bakışları atarak.
" Hayır Nil! Şimdi sen banyoya gir kapı açık kalsın ışık gelir hem. Ben de gelip geçerken arada bir laf atarım." Dedi gülerek.
-" Allah razı olsun ya!" Diye imayla söylenerek hızlıca geri banyoya girdim.
Suyun ısınmasını bekliyordum ama ısınmıyordu.
-" Damlaaaaaa!" Diye bağırdım duşa kabinin içerisinden.
" Noldu lan." Dedi telaşlı sesiyle.
-" Bu su ısınmıyor lan." Dedim duşa kabinden sadece başımı çıkararak.
Damla elini alnına vurup konuştu.
" Elektrik yok ya hani! " Dedi gözlerini devirerek.
-" Hay ben böyle işin! Elektriğin suyla ne alakası var ya! " Diye cırlayıp duşa kabinin kapağını iyice kapatıp soğuk suyun altına girdim. Allah belamı veriyor. Vallahi veriyor ya!Yaklaşık 10 dakikada duştan titreye titreye çıkmıştım. Hızlıca odama geçip üzerimi giyindim. Islak saçlarımı kurutmak için saç kurutma makinesine yöneldim. Ama! Maalesef elektriğin olmadığını hatırlayıp oflayarak geri yatağıma oturdum. Damlanın odama girip elindeki telefonu arka cebine sıkıştırdı. Yanına gelip ben gibi yatağa oturdu.
" Yöneticiyi aradım. Onlarda elektrik varmış." Dedi Damla anlamayarak.
-" Ne yani, sadece bizde mi yok?" Dedim kaşlarımı çatarak. Düşünceli suratıyla beni onayladı.
" Lan sen faturayı ödemedin mi?" Dedi yerden başını kaldırarak.
-" Ben mi ödeyecektim?" Dedim kaşlarımı kaldırarak.
" Evet gerizekalı sen ödeyecektin." Dedi hafif alaya alarak.
" Neyse bugün hallederiz onu, gel saçını kurutalım. " Dedi ayaklanarak. Çekmeceden temiz ve kuru 2 tane baş havlusu alarak yanına geldi. Başıma sardığım ıslak havluyu çıkarıp yatağın üzerine atıverdi...DAMLA'DAN DEVAM
Bugün günlerden salıydı. Perşembe günü yılbaşıydı.
Ailem yanımda olmadığı için her ne kadar içimi bir hüzün kaplasa da Nil yanımda olacağı için buna seviniyordum. Umarım hep birlikte güzel bir yılımız olurdu...Okula vardığımızda hızla Kaya'nın yanına gidip yanağına küçük bir öpücük kondurdum ve neşeli sesimle " Günaydınnn!" Dedim.
Hızla yerime otururken çantamı da sıraya bıraktım. Kaya arkasını dönüp bana baktı ve baş parmağıyla
' gel gel' işareti yaptı. Ona biraz daha yaklaşıp hafif kaşlarımı çattım. Sol eliyle çenemi tutup kendine yaklaştırdı. Umarım aklımdan geçen senaryoyu yapmazdı. Bana bira uzaklaşıp kafasını hafif sağa doğru eğerek yanağıma uzunca bir öpücük bıraktı. Rahatlamışcasına nefesimi usulca verip gözlerimi kapattım. Ilık nefesini kulağımda hissedince gözlerimi açtım.
" Senin de aklın fikrin hep başka şeye çalışıyor ya. Çok mu istiyosun yoksa bu kadar." Dedi sesindeki imayla. AFERİN DAMLAA!
" Yok artık!" Dedim hafif ondan uzaklaşarak. Kıstığım gözlerimle gözlerine bakıyordum.
Erkeksi bir şekilde gülüp göz kırptı. Gözlerimi kısmayı bırakıp kaşlarımı kaldırıp başımı iki yana salladım. Hızlıca burnumun ucunu öpüp önüne döndü. Gülüp yakışıklı sırtına baktım. Ayyy! Yerim ya...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SIZI 👊🏻
Teen FictionAilesinden gizli saklı iş çeviren ve dövüşen bir kız... Umursamaz ve soğuk bakışlı bir erkek... Bakalım yolları nasıl kesişecek... Umarım okursunuz♥️