Kıyafetler nasıl?
Başlama tarihi ve saati lütfen!
Tamam tamam üşeniyorsanız yazmayın 😄💙DAMLA'DAN DEVAM
Evet maalesef bugün Mete'nin doğum günüydü.
Nil bugün çok enerjikti. Acaba neden?
Okula gitmiş derslere girmiştik. Sınıfın yarısı zaten yoktu. Büyük ihtimalle hazırlanmak için falandır.
Biz niye geldik? Çünkü devamsızlık kapıya dayandı.
1 hafta okula gitmeyince zaten bütün haklarımızı kullanmış olduk. Neyse abim falan gelirse bir sildireyim.
' Gerizekalı abinin haberi var mı okulu değiştirdiğinden?'
Doğru dedin, neyse söyleriz ya.1 saat sonra
Nil ile okuldan çıkmış mağazalarda geziyorduk.
Mete'ye hediye almak için tabiki. Ama maalesef bir şey bulamadık. Daha doğrusu ben.
Nil saat ve bir tane de zincirli kolye alıp kasaya ilerlemişti. Mağazadan çıktığımızda oflayarak Nil'e döndüm.-" Ne alıcam ben ya?!" Dedim hayıflanarak.
" Bilmem ki." Dedi Nil.
Tekrardan ofladım ve ilerlemeye başladım.
Yarım saatlik bir arayışın ardından kırtasiyeden siyah bir kutu almıştım. İçine de koyacak bir şeyler arıyordum. Şimdi kolye falan alsam sevgili işi gibi olur. Çikolata falan alsam kıza veriyor gibi mi olur?
Ama Mete de gördüğüm kadarıyla çikolata hastası.
En iyisi çikolata almak. Nil'i çekiştirip bir bakkala girdik. Bir sürü çeşit çeşit çikolata alıp kutuya doldurdum. Bakkaldan çıkıp başka bir mağazaya girdik. Aldığım çikolata yeterli olurdu aslında ama Nil hanım ayıp olur bilmem ne diyerek beni bir mağazaya sürükledi. Anlaşıldı ucuz yollu bir şey alamıyacağım bugün. Mağazaya kısaca göz gezdirdim. Pahalı bir yere benzemiyordu ama bazı ürünler dudak uçuklatan cinstendi. Nil çoktan bakmaya başlamıştı. Ben de vakit kaybetmeden aramaya başladım. Sonunda beyaz bir sweatshirt buldum. Çok salaş duruyordu ve siyah yazıları da vardı. Mete umarım beğenirdi. Çünkü ben çok beğenmiştim. Nil'e kısaca baktım ve Nil diye bağırarak yanıma çağırdım. Şuan rezil olmak umrumda değil. Çünkü daha eve gidip hazırlanma derdi vardı. Nil koşturarak yanıma geldiğinde kasaya ilerledik. Kasadaki kadına 70 TL ödedikten sonra poşet alarak çıkışa ilerledim.
Mağazadan çıktığımızda saatime baktım.
6 olmasına çok az kalmıştı. Parti ise 8 'deydi.
Nil koluma girdi ve hızlı adımlarla eve doğru ilerledik.Eve geldiğimizde saat 6.30 a geliyordu. Hemen benim odama geçerek hazırlanmaya başladık. Daha yemek bile yiyemedim siz düşünün. Nil saçlarını dalgalandırandırmış şimdi ise eyeliner çekiyordu. Ben de saçlarıma maşa yapıyordum. Sonunda Nil saç ve makyajını bitirmiş giyinmek için odasına gitmişti. Ben de makyajdan gram anlamadığım için sadece kirpiklerini kıvırarak rimel sürdüm. Ateş kırmızısı bir ruj sürdüm. Tabiki de mükemmel olmadı. Taşan ruju ıslak mendille silip düzelttim. Üzerimi giyinmeye başladım.
5 dakika sonra Nil kapımı tıklatıp cevap vermemi beklemeden içeriye daldı. Hayır yani madem direk gireceksin ne diye kapıyı çalışıyorsun.
Elbisemin fermuarını kapatıp Nil'e döndüm.
Nil benim makyaj yapamadığımı anlamış olacak ki makyaj masama oturtup göz kapaklarıma far sürmeye başladı.
Nil geri çekilip makyaj malzemelerini toplarken ben de kendime bakıyordum. Hafif ve çok doğal bir makyaj olmuştu. Buğulu göz makyajı diyorlardı galiba. Her neyse işte. Nil'e teşekkür ettim ve çantamı alıp ayağa kalktım. Cidden çok güzel makyaj yapıyordu.Sonunda evden çıktığımızda apartman kapısı kapatıp ilerlemeye başladık. Sokakta topuklu ayakkabılarımızın sesi yankılanırken kıkırdadım. Küçükken ne kadar da özenirdik, çok rahatsız edici olmasını düşünmeden.
Telefonumun zil sesini duymam ile duraksayıp telefonumu çantamda aramaya başladım. Nil de durup, elimdeki hediye koyduğum kağıt poşeti eline alarak daha rahat aramamı sağladı. Ona minnetle gülümseyerek telefonumu bulup çantamdan çıkardım ve aramayı yanıtladım.
Abim arıyordu. Bir yandan konuşup bir yandan da Mete'lerin kiraladığı mekana ilerliyorduk. Yarım saatlik bir konuşmanın ardından mekanın önüne geldik. Abimle konuşmayı sonlandırıp mekana giriş yaptık.
Hemen etrafa bakmaya başladım. Klasik bir kafeydi ama çok gösterişli duruyordu.
Neden kendi evleri yerine bir kafe kiralamışlardı ki?
' Millette bok gibi para var da ondan!' diyerek kendini belli etti iç sesim.
Haklısın anacım!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SIZI 👊🏻
Teen FictionAilesinden gizli saklı iş çeviren ve dövüşen bir kız... Umursamaz ve soğuk bakışlı bir erkek... Bakalım yolları nasıl kesişecek... Umarım okursunuz♥️