YAZARDAN DEVAM
Aradan uzunca aylar, yıllar geçmişti....
Şaka şaka sene sonuna gelmiştik.
Kaya ve Damla tam gaz tatlı ilişkilerine devam ediyorlardı. Atakan ve sevdiceğinin son derece sakin bir ilişkisi vardı. Yalnız motorcu ve Nil için aynı şeyi söyleyemeyeceğim. İkisi son derece agrasif olduğundan! Hem gergin hem de bir o kadar komik ilişkileri vardı. Ehh, Allah ayırmasın!
Haa! Mete'ye gelince! O hâlâ aynı maldı. Bazen 2 3 kişiye aynı anda aşık oluyordu ama 1 gün sonra hepsini unutuyordu...Bizimkiler artık mezun oluyorlardı!
Herkes bugün olacak mezuniyet töreni için okula gidecekti. Sonrasında kişi sayısı az olduğundan tuttukları kafede hep birlikte kutlama yapacaklardı.
Nil süslenip sabahın köründe Damla'yı da zor zahmet koluna takarak büyük bir AVM'de kıyafet bakıyorlardı. O mağaza senin bu mağaza benim derken epey bir vakit geçmişti. Kaya ve Mete bu konuda çok rahattı. Daha 1 ay öncesinden Mete Kaya'ya gaz verip ikisine de takım elbise aldırtmıştı. Hatta Kaya kendisine 2 tane takım elbise almıştı.
Mete ve Kaya organizasyon işini üstlenmiş, bugün ise düzenlemesi için yola koyulmuşlardı.Sonunda vardıklarında Mete masaları silmeye başladı. Bir yandan da kendine kızıyordu. Sabah parmağını kestiği için canı çok yanıyordu. Kaya da üstündeki ince ceketini çıkartıp yerleri süpürmeye başladı.
-" Gönül olmuş tozlu raf, biz hâlâ mezuniyet derdinde!" Dedi Mete ve sinirle masayı silmeye devam etti.
" Lan daha dakika bir gol bir, ne oluyor sana yine!" Dedi Kaya şaşkınlıkla.
-" Boşver abicim sen işine bak hadi!" Dedi Mete sabırla. Canı sıkkın değildi ama bugün kimseyle bokunu çıkartarak dans edemeyecekti!Atakan da kıyafet işini halletmiş birkaç saat sonra Mete'lere yardıma gelmişti.
Damla ve Nil ise uzun bir alışverişin ardından kendilerini zar zor eve bırakıp sırasıyla duşa girmişlerdi. Oradan kuaför vs derken çoktan akşamı etmişlerdi...
Damla her zamanki gibi siyahtan şaşmayarak siyah ve zarif bir elbise almıştı.
Hatta Nil'i de ikna edip Nil'e de siyah bir elbise aldırtmıştı.( Damla'nın okulda giydiği elbise!)
( Nil'in okulda giydiği elbise)
Kızlar önce bu elbiseleri giyip sonrasında asıl parti için kıyafetlerini değiştireceklerdi. Önce bir akşam yemeği sonrasında parti olacağı için aynı kıyafetle gidemezlerdi. Daha doğrusu Nil çok heveslendiği için Damla onu kıramayıp bu teklifini kabul etmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SIZI 👊🏻
Teen FictionAilesinden gizli saklı iş çeviren ve dövüşen bir kız... Umursamaz ve soğuk bakışlı bir erkek... Bakalım yolları nasıl kesişecek... Umarım okursunuz♥️