Bu bölümü aklıma gelmişken hemen yazayım dedim aklımda 6 bölümlük kurgu var bu yüzden hızlı davranmaya çalışıyorum ne zaman atarım bilemem.
O yüzden ben bu kadar uğraşırken oylarsanız çok sevinirim okuma sayısı fazla evet ama hiç oylama yok lütfen alttaki minik yıldıza basıp varlığımızı hissettirelim. Belki ilerde sizler de bir şeyler yazarsınız? Kim bilir hayat işte💙DAMLA'DAN DEVAM
Tolga'nın yazdığı notun üzerinden birkaç gün geçmişti. Bu nottan Nil'e bahsetme gereği duymamıştım. Çünkü benim için gerçekten bir önemi yoktu. Bugün günlerden pazardı. Geçen hafta okula geç kaldığım için dağıttığım dolabımı dün toplamıştım. Şimdi de salonda uzanmış müzik dinliyordum. Nil de tırnaklarına bakım yapıyordu.
Gelen bildirim sesi ile müziğin sesi biraz kısılmış bildirimi iyice duymamı sağlamıştı. Mesaj atan Öykü'den başkası değildi.Hikaye'm (01.40)
- kankaaa!Siz
+Efendiiiimmm?Hikaye'm
- Napıyorsuuunnn?Sırf Öykü'ye fotoğraf atmak için kalkıp fotoğraf çekildim ve attım.
Siz
Böyle sen?
Hikaye'm
💋💋
Hikaye'mBen de böyleyim, ama canım sıkılıyor hadi dışarıya çıkalımmmm.
Ben gözlerine bakmaktan kendimi alamıyordum. Oğlum kızın gözleri çok güzel lannn!
Maşallah çekerek popomu kaşıdım.
Daha sonra Nil'e döndüm.-" Nil!"
"He" dedi başını kaldırmadan.
-" Bugün evde pinekleyeceksek dışarı çıkalım. Öykü'nün de canı sıkılıyormuş hem!" Dedim cevap beklercesine.
"Hmm... Bugün bir işimiz yok! " Dedi ciddiyetle.
Sinirle yattığım yerden kalktım.
-" Sanki çok meşgulüz lan! " Diyerek geri yattım. Evet sinirim geçmişti.
" Manyak karı!" Dedi Nil ve cıkladı. Sırıttım ve Öykü'yle konuşmamıza girdim. Kıza görüldü atmak olmazdı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SIZI 👊🏻
Teen FictionAilesinden gizli saklı iş çeviren ve dövüşen bir kız... Umursamaz ve soğuk bakışlı bir erkek... Bakalım yolları nasıl kesişecek... Umarım okursunuz♥️