YILBAŞI " 2 "

1.1K 87 115
                                    

DAMLA'DAN DEVAM

Salonda hep birlikte yerde oturuyorduk. Kaya hariç! O bize tepeden bakıyordu.
Ben herkese börek dağılımı yapıyordum. Zaten bize yetecek kadar vardı. Eğer bizimkiler olmasa Nil ve bana 4 gün yeterdi...

İki bana bir sana şeklinde eşit bir dağılım yapıyordum. Bence gayet makul! Börek bu yani boru değil!

" Kanki kul hakkına giriyorsun ama! Neden sana çok börek düşüyor lan!" Dedi Mete kaşlarını çatarak ve devam etti.
" Ayrıca kul hakkına girdiğin için 9 fakir doyurman lazım!" Dedi Atakan oradan atlatarak.
" Yani bizi." Dedi Mete coşkuyla.
-" Hadi lan ordan! Ben gayet eşit bir şekilde paylaştırıyorum! Ayrıca! Ben daha yeni depresyondan çıktım bir kere!" Dedim elimdeki bıçağı bırakarak ağzıma bir börek attım. Sinirimi bozuyorlardı.
" Ha benim için depresyona girdin yani?" Dedi Kaya imayla. Ben hariç herkes sırıtmaya başlarken ağzım dolu dolu konuştum.
-" Hoç do bilo!" Dedim gözlerimi devirmeye çalışarak.
Bizimkiler bu halime gülerken Kaya hızla yanıma oturdu .
" Gel lan buraya yiyicem şimdi." Dedi ve yanağımdan öptü. Kafamı çevirip Kaya'ya göz kırptım ve sırtımı ona yasladım. Bir işe yarasın canım.
Yemek yeme Faslı bitmiş ve saat 11. tu.
Hepimiz çember oluşturmuş birbirimize bakıyorduk.
" El kızartmaca falan mı oynasak ne yapsak?" Dedi Mete kaşlarını kaldırarak.
-" Sıkıcı." Dedim düz bir sesle.
"Bana akıl verin." Dedi Atakan sıkıntılı sesiyle.
" Hangi konuda?" Dedi Öykü hepimizin aklındaki soruyu sorarak.
" Biri var. İsmi lazım değil. " Dedi Atakan saçma bir giriş yaparak. Ben de dahil hepimiz gülerken Atakan da gülmeye başladı. Doğrusu bu konuyu açacağını zannetmezdim ama demek ki çok kararsızdı...
" Ya abi bir kız var. Hiç konuşmuyoruz. Sadece birkaç kez öyle ortamda denk geldik. Geçen seneden beri seviyorum." Dedi ve ekledi.
" Bugün de tam 00.00'da yazmayı düşünüyorum." Dedi Atakan.
" Neeeeee!" Diye bağırdı Nil.
" Ya abi hepinizin artık başı bağlı farkında mısınız?" Dedi Nil ağlamaklı sesiyle.
" Bir sus kızım ya! En azından senin kafan rahat." Dedi Atakan ve devam etti.
" Bak şu adama. Damla her gün ağzına sıçar bunun." Dedi Kaya'yı göstererek. Kaya'nın gülmesi ile dirseğimi sertçe karnına geçirdim.
" Bak şu adama, Öykü çenesiyle yerden yere vurur bunu." Dedi Mete'yi işaret ederek. Mete hafif sırıtırken Öykü de sabır çekiyordu.
-" Öykü." Dedim Atakan'ı işaret ederek. O demek istediğimi anlamış olacak ki Atakan'ın kafasına şaplağı çektirdi. Bu sefer biz Atakan'a gülerken bir anda ciddileşip olaya el attım.
-" Bence yazmalısın. Böyle nereye kadar gidecek." Dedim dedim göz kırparak.
" Bence de." Dedi Nil ve Öykü bana katılarak.
+" Yaz ama güzel be etkili bir şey yazman lazım. İyi düşün." Dedi Kaya ciddiyetle. Ardından saçlarımdan bir tutam alıp parmağına dolayarak oynamaya başladı.
Ayyyh! Kalbim tekledi...
" Bence de ben bir bunu düşüneyim iyice." Dedi Atakan sıkıntılı sesiyle. Mete gülümseyip elimi Atakan'ın dizine dostça iki kere vurdu ve sıvazladı.
" Yaparsın sennn." Dedi ve elini geri çekti...

Mete ve Öykü parmak güreşi yaparken Nil televizyona bakıyordu. Atakan da Nil'den istediği kağıt kalemi önüne koymuş yazacağı mesajı düşünüyordu. Kaya ve ben laptobun karşısına geçmiş PlayStation oynamaya çalışıyorduk.
" Hazır güzelim gel gel." Dedi Kaya keyifle ve oyun kolunu bana uzattı. Ekrana bakıp sırıttım. Maç atmıştı evet. Ama ben abisi olan bir kızım.
Oyun kolunu elime alıp direkt oyunu başlattım.
-" Hadi bakalım." Dedim ve oynamaya başladım.

Aradan on dakika geçmişti. Kaya beni çok zorluyordu ama 2-1 öndeydim...
3 olduğunda bitecekti. Ayyy inşallah ben kazanırım..
" Boşuna uğraşma bu el bende." Dedi gergin sesiyle. Şuan ikimiz de olmadığımız kadar ciddiydik. Eee maç da önemli! Erkeğin kalbine giden yolll!
Neyse Damla abartma abim.
Dudağımı dişledim ve oynamaya devam ettim. Sonunda Kaya'nın kalesine doğru topu çevirdim ve son sürat ilerlemeye başladım.
Kaya'nın yanlış tuşa basmasını fırsat bilip gülerek topu kalesine ittim be BAM!
-" GOOOOOLLLLL! Diye bağırıp kahkaha atmaya başladım.
" HELAL BEE! YÜRÜ YENGEE!" Diye bağırdı Mete. Bana ilk defa yenge diyordu.
Tam yeni bir maça başlayacaktık ki Kaya oyun kolunu elimden aldı.
-" Ya Kaya versene şunu." Dedim kaşlarımı çatarak. Ardından almaya yeltendim.
-" Adamı hasta etme lan." Dedim sinirle.
Dediğim şeye kahkaha atarak yukarıya kaldırdı. Sabır çekip uzandığımda yavaşça geriye doğru çekti. Ne kadar sinir bozucu bu ya!
Nefesimi yavaşça verip biraz daha uzandığımda olan oldu...

SIZI 👊🏻Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin