BEN KİMİM?

1.1K 82 65
                                    

ATAKAN'DAN DEVAM

Bugün günlerden çarşambaydı. Evet yarın akşam yılbaşı...
Her yılbaşı geldiğinde saat tam 00:01 'de
' Eee yani? Ne değişti?' diyorum. Ama cidden bir şey de değişmiyor...
Aklıma gelen şeyle hızla başımı koyduğum sıradan kalktım. Sabahın köründe yine okula gelmiştim.
' Bu normal değil mi knks? ' diyen iç sesimi takmadan geri yattığım yere oturdum. Evet evet yılbaşında mükemmel planlarım vardı...

" Günaydın kankaaa!" diye bağıra bağıra yanıma doğru koşan Damla'yı görünce ayaklandım.
-" Günaydın kankaaa!" Dedim ben de bağırarak ve ayağa kalkıp ona sarıldım.
" Kızım eteğin açılıyor koşmasana!" Diye Kaya'nın sesini duyduğumda güldüm. Damla'nın kulağına yaklaşıp konuşmaya başladım.
-" Güzel yere kapak attın kanka haaa! Hem yakışıklı, hem kıskanç hem-" diye devam edicektim ki Damla benden ayrılıp çatık kaşlarıyla konuşmaya başladı.
" Sevgilimde mi gözün var lan senin!" Dedi burnunu kaldırarak.
-" Erkekler ilgi alanımda değil." Diyerek göz kırptım ve yanağından makas aldım.
" Ne dedin sen?" Dedi Kaya Damla'ya bakarak.
Aha sıçtı!

DAMLA'DAN DEVAM

" Ne dedin sen?" Dedi Kaya gözlerimin içine bakarak. Ne dedim lan ben?
-" Ne dedim ben?" Dedim kaşlarımı çatarak. Bana bir adım daha yaklaşarak elini saçlarıma attı.
ALLAAAAHH! Vallahi anlık kalp krizi geçireceğim az kaldı!
Yutkunup gözlerimi kırpıştırdım ve koyu gözlerine kendimi kaptırdım.
" Sevgilim dedin." Dedi fısıldayarak.
-" Eee-" dedim ve kaşlarımı çatarak devam ettim.
-" Ne deseydim amca oğlum musun sen benim?" Dedim anlamayarak!
" AFERİN GERİZEKALI!" Dedi Atakan alkış tutarak.
Ona " Noluyo aq?" Bakışı attım.
" Bir de bana odun derler! Sen benden de odunsun lan!" Dedi Kaya gülerek.
Bir adım da gerilemişti.
Söylediği şeyi idrak edip hırsla kolunu tuttum. Gülmesini durdurup ciddiyetle bana baktığında hafif sesimi yükseltip konuştum.
-" Başka kim sana odun diyor lan!?" Dedim sinirle.
" Bilmem." Dedi gülerek. Sinirle dişlerimi sıkıp biraz daha ona yaklaştım kulağına doğru yükselip konuştum.
-" Bilseniz iyi edersiniz Kaya Bey!" Dedim kulağına hafif üfleyerek.
" Hıhı." Dedi sesini hafif incelerek.
Ulan seni yerim ben! ( Ah ah! )

Hocanın sınıfa giriş yapmasıyla hepimiz dağılıp yerlerimize oturduk. Bakalım bugün ne ekşınlar olacak!
Ders dindi ve konu saçma sapan yerlere gidiyordu. İyice işin suyu çıkmıştı yani...
Yarın akşam yılbaşı olduğu için çekiliş yapalım dediler! Ama bizimkilerde gram akıl yok! Din hocasına edilecek laf mı bu şimdi! Hele de bizim hocaya! Evlerden ırak!

" Yılbaşı kutlaması da ney! Özentilikten başka bir şey değil!" Dedi hoca sınıfa bakarak.
-" İyi de hocam! Eğlencesine yapıyoruz yaa!" Diyerek ortaya laf attı Atakan.
" Cehennemde cayur cayur yanarıken görecem ben senin eğlenceni!" Dedi hoca hafif şiddetle.
-" Ne yani hocam? Cehennemde de birlikte olur muyuz?" Dedi Atakan merakla! Ve devam ettirdi.
-" Sizin de mi günahlarınız var hocam?" Diyerek devam etti.
"Filozof musun lan sen? Sorgulama herşeyi!" Dedim sesimi yükseltip. Sınıftaki çoğu kişi gülerken hoca sesini yükseltip konuştu.
" Evet Damla sana katılıyorum." Demesiyle kaşlarımı yukarıya kaldırıp başımı da eyvallah dercesine aşağıya eğdim.
-" Şu günleri de gördük yaa! Daha ne olsun." Dedi Mete arkasını dönüp.
Ah Mete kankam. Çok haklısın çoook!

Zilin çalmasıyla ayağa kalkıp tuvalete ilerledim. Sabah biraz fazla su içmişim de...
Ellerimi yıkayıp çıktıktan sonra saçlarımı savura savura geri sınıfa girdim.
' Anladık knk saçın var ' diyen iç sesime gülüp
-" Hayır saçın bir beni var." Dedim.
" Kafayı mı yedin kanka sonunda." Diyen Öykü'ye
gülüp başımı iki yana salladım ve yanına adımladım. Bizimkilerin yanına doğru gidiyordu.
Mete hemen sevdiceğini yanına alırken Kaya da beni belimden tutup çekmişti. Çaktırmadan gülümseyip kafamı kaldırdım.
Aklıma gelen şeyle konuştum.
-" Yılbaşında bir planınız var mı?" Dedim herkese tek tek bakıp.
" Kanka valla benim planım var uyurum ben. Son 3 yıldır yeni yıla uyuyarak giriyorum." Dedi hayıflanarak.
" Oğlum sen nasıl bir yıkıksın lan!" Dedi Kaya gülerek. Dediği şeye gülüp konuştum.
-" Ya bir planınız yoksa birlikte olalım." Dedim gülümseyerek.
' ahahah şeker kız!'
" Birlikte mi olalım! Ne diyosun lan sen!" Dedi Atakan gözlerini büyüterek. Elini de açılmış ağzına doğru hayretle kapattı.
Nil Atakan'ın kafasına patlatırken " Çüş lan!" Dedi gülerek.
-" OHA LAN OHA fesat köpek!" Dedim hayretle.
Atakan kafasını ovuşturup Nil'in saçını çekti. Onların bu hallerine göz devirip Mete'lere döndüm.
" Mantıklı." Dedi Öykü bana bakarak.
" Tabi mantıklı kızım! Yeni yılı bu yakışıklı yüzüme bakarak geçireceksin! Hatta yumuşacık dudaklarım dudakların-" diye devam edecekti ki Öykü utançla Mete'nin ağzını sol eliyle kapattı. Allah'ım!
Öykü'nün moraran suratına bakıp gülmemek için dudaklarımı birbirine bastırdım ve başımı yere eğdim.
" Yapma böyle çok tatlı oluyosun." Dedi Kaya sesini alçaltarak. Başımı kaldırıp gözlerine baktım.
-" Ben her zaman tatlıyım bebeğim." Dedim sol gözümü kırparak.
Elini kalbine götürüp yüzünü buruşturdu.
" Galiba eridim." Dedi sesini değiştirerek. Acı çekiyor hissi veriyordu.
Gülüp hızlıca yanağına bir buse kondurdum.

SIZI 👊🏻Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin