Selammm sıkıcı karantina günlerinin ardından bir kitap daha yazmaya karar verdim.
Umarım yanlış bir karar vermemişimdir...
Bu benim ikinci kitabım ve bunu yazarken de baya bir kafa yordum.Amacım klasiklerin ötesinde bir kitap yazmak yani genellikle bildiğimiz kitapları yazmak istemiyorum. Çünkü insan bir farklılık istiyor...
Çoğu kişi bu yazıyı okumaz bile biliyorum!
Ama olsun 👻Şimdi sizi biraz yorabilirim...
Başlangıç tarihi?👻💋
DAMLA SİLER'DEN
-"Damla Damla Damlaaağ"
Birinin beni sarsması ile sulanan beynim zonkluyordu.
Yavaşça gözlerimi araladım ve Nil'e öldürücü bakışlarımı yolladım.
+"Ne var kızım sabah sabah ya" diyerek gözlerimi kapattım ve uykuma devam ettim.
Ama ne mümkün!
-" Yeter artık neredeyse 2 haftadır okula gitmiyoruz." Diye cırladı.
Sesini sevdiğim!+" Okuldan atıldığımız için olabilir mi?" Diyerek esnedim.
Nil hafifçe ağzıma vurarak sözlerine devam etti.
-" Evet ama okula Salı günü kayıt olduk. Ama sen Pazartesi okula başlanır diye tutturdun. O yüzden şimdi kalk gidiyoruz. "
Bıkkınlıkla nefesimi verdim.
+"Tamam sen git hazırlan şimdiden" dedim baygın çıkan sesimle.Nil ses etmeden odadan çıktığında birkaç dakika gelirse diye kapıyı yokladım.
Şükür ki gelmemişti...
Telefonumu elime alıp saate baktım.
Daha 07.20 idi.
Saati 07.40'a kurarak rahatça gözlerimi kapattım.
Önlem önemli...10 dakika sonra...
Yavaşça gözlerimi aralayıp saate baktım.
10 dakika geçmişti ama bana sanki 5 6 saat gibi gelmişti.
Yatakta 10 dakika daha geçirmeye karar verdim.
Zamanı iyi değerlendirmek gerek çünkü değil mi?En iyisi biraz kendimden bahsedeyim.
Daha doğrusu nasıl bu hâle geldiğimi...Yaklaşık bir buçuk yıl önce Nil ile birlikte yurttan atılmıştık.
Neden?
Çünkü yurtta yemek yapmıştık ve bu ilk değildi.
O zamanlar tek kişilik odalar ve birkaç kişilik odalar oluyordu. Şimdi nasıl bilmiyorum.
Nil ile birlikte kalıyorduk. Her şey güzeldi en geç 12'de yurtta olma zorunluluğumuz vardı.
Özel bir yurt olduğu için kısıtlama yoktu ama yemekleri berbattı.
Bu da acı bir gerçek tabi...
Yurdun parasını peşin vermiştik. Yani 4 yıllık fiyatını.
Yurttan 10. Sınıfın sonlarına doğru atılmıştık.
Geri kalan taksitleri de almıştık.Benim ailemin haberi yoktu. İyi ki de yoktu diyorum bazen. Çünkü abim bana nefes aldırmaz her bir yaptığıma burnunu sokardı.
Nil'in ailesi biliyordu. Hatta anlayışla karşılamış bize ev bile bulmuşlardı.
Yurt parasının bir kısmı evin kirasına ve eşyalarına gitmişti. Zaten çok aşırıya kaçmadan bize yetecek kadar eşya almıştık. Ama tabi para bitti.
Ailemiz her ay para gönderiyordu ama yetmiyordu.
Okul parası da olduğu için ben kira parasını zar zor ödüyordum.
Son çare çalışmaya karar vermiştim. 9. Sınıfta gittiğim kick boksa yazıldım. 8. sınıfta merak salmıştım, şehir değişince biraz boşlamıştım.
Tekrar başlayınca da 1 yıl eğitim aldım.
Zaten hocam çok iyiydi ve bana her zaman destek oluyordu. Sağolsun...
Şimdi ise hem eğitim alıyor hem de yeni başlayanlar için ders veriyordum. Ha bir de haftanın birkaç günü dövüşlere katılıyordum.
Eh parası da iyiydi haftada 500-700 TL arası bir miktar alıyordum. Bu da bize yetiyordu zaten.Gelelim 2 hafta önce okuldan atılma sebebimize!
Benim bir kızı dövmem sonucunda...
Yani klasik...
Evet okulda pek vukuatım yoktu ama Nil kaşla göz arasında çakmak bulup kızın saçını tutuşturunca!
Okuldan atıldık...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SIZI 👊🏻
Teen FictionAilesinden gizli saklı iş çeviren ve dövüşen bir kız... Umursamaz ve soğuk bakışlı bir erkek... Bakalım yolları nasıl kesişecek... Umarım okursunuz♥️