ALINTI

3.3K 153 14
                                    

Haydi bakalım biraz heyecan ve merak bırakmak istedim. Ayrıca ne kadar çok vote gelirse o kadar hızlı bölüm atıcam ona göre kskdkxkx


Kurumuş dudaklarımı ıslatıp karşımdaki meteor varlığa baktım. Salaş bir şekilde giyinmiş ve aşırı hoş görünüyordu.
" Kızım yedin resmen beni !" Dedi alayla gülerek.
-" Ha ha ha çok komiksin tatlım." Dedim gözlerimi devirerek ve yarım ağız güldüm. Acıyan dudağımı umursamadan.
Bana bir adım daha atarak dibime girdi. Ilık nefesi bu soğukta içimi ısıtmaya bile yetiyordu. Kaçamak bir nefes alıp yavaşça gözlerimi kapattım. O kadar yorgundum ki! Hem ruhen hem bedenen çok yorgundum.
-" Çok güzel." Diye fısıldadım istemsizce.
Onun bu kadar yakınımda olması bana huzur veriyordu. Tabi kalbimden de bahsetmeme gerek yok sanırım. O şuan coşmuş durumdaydı.
" Ne çok güzel?" Dedi elini belime koyarak.
-" Bu his çok güzel." Dedim aynı şekilde fısıldayarak.
" İnan bana sen daha güzelsin." Dedi benim gibi fısıldayarak. Elini saçlarımda gezdirmeye başladı. Gözlerimi açıp tam gözlerinin içine baktım. Birkaç dakika böyle bakıştıktan sonra konuştu.
" Bakma bana öyle! Dayanamam." Dedi ve göz kapağımı öptü.
" Canın yanıyor mu?" Dedi alnını alnıma dayayıp.
Bu sefer yalan söylememeye karar verdim.
-" Evet. Hem de çok!" Dedim ve kesik kesik nefesler almaya başladım. İlk defa dayak yemiştim ve ayakta durmaya mecalim yoktu. Ama onun sayesinde iyileşiyor gibiydim.
" Ben her zaman yanındayım güzelim. İstesen de istemesen de!" Dedi ve kafasını kaldırdı. Ben de kaldırıp gözlerine baktım yine. Bıkmadan yıllarca bakabileceğim gözlerine.
Elini yanağıma koyup okşamaya başladı. Bu hareket beni mayıştırırken gözlerimi kapattım ve mırıldandım.
-" Biz buna huzur mu diyorduk? Görmeyeli uzun zaman olmuştu." Diye fısıldadım. Sesimi ben bile zor duymuşken beni şaşırtarak konuştu.
" Diğerlerini bilmem ama ben huzuruma kavuştum.
Seni seviyorum dövüşçü kız." Dedi. Sesini zar zor duymuştum.
Sesi kısık çıkmasına rağmen baş bas bağırıyor gibiydi. Gülümsedim...
-" Seni seviyorum soğuk bakışlı erkek!" Dedim ben de aynı şekilde fısıldayarak.
Dememle birlikte patlamış daha sonra da kabuk bağlamış dudağımın kenarını öptü. Daha sonra da burnunu saçıma yaslayarak derin bir nefes alıp kolları arasına koydu beni...

Kim bilir bir daha ne zaman böyle olurduk. Biz romantik bir çift olmazdık ki zaten?
En iyisi anın tadını çıkarmaktı.

Lütfen bana sövmeyin sizi sevdiğim için bunu atıyorum kdkdkdd

Umarım beğenirsiniz ✨
Minik yıldıza basmayı unutmayalım lütfen
Sizleri seviyorum 💜

SIZI 👊🏻Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin