NİL'DEN DEVAMBugün günlerden Cumaydı. 3 tane sınava girmiştik. Öğleden sonra da yangın tatbikatı olduğu için evlere dağılmıştık. Damla'nın abisi otelde kaldığı için biz de üzerimizi değiştirip Deniz abinin yanına gitmiştik. Otelde güzelce yemek yemiş sonrasında dışarıya çıkmıştık. Gezip tozmuştuk. Şuan ise arabadaydık. Damla radyodan şarkı seçiyordu. Ben ise arka koltukta oturmuş Deniz abiyle sohbet ediyordum. Damla sonunda güzel bir şarkı açtığında neşeyle oynamaya başladık.( Medyada var ). Deniz abicim bizi lunaparka götürecekti.
" Ayyyy! Abi durdur arabayı da oynayalım azıcık ya!" Dedi Damla. Deniz abi ona kısa bir bakış atıp arabayı sokağın birinde durdurdu. Bursa'da bunu çok yapıyorduk ama burası kalabalık şehirdi. Güzel olur muydu orası meçhul! Umarım rezil olmazdık!
Deniz abi arabayı kenara çekti. Biz dışarıya çıkmıştık. Şarkıyı son sese ayarlamış ve ritmik bir şekilde deli gibi dans ediyorduk. Tabii Deniz abi hiç coolluğunu bozmadan arabadan inmiş ve bize gülerek bakıyordu.
" Alllaaaaaah! " Diye bağırıp daha enerjik bir şekilde dans etmeye başladık.
" Alnıma yazdı kader silemedum." Dedi Damla şarkıya eşlik ederek.
-" Ağladım ağladım hiç gülemedum." Dedim ben de bağırarak. Birkaç yaşlı teyze gelmiş bize alkış tutuyorlardı. Tabii biz de bu sayede daha da coşuyorduk. Zaten bizi birnkere gören bir daha nerede görecekti ki?DENİZ SİLER'DEN DEVAM ( Damla'nın abisi )
Kızlara gülerek bakıyordum. Hiç akıllanmayacaklarını da biliyordum. Zaten bunların akıllı halleri bile çekilmezdi. Cadaloz olduklarını herkes biliyordu tabii...
Coşkuyla oynamalarına hayret ediyordum. Hâlâ ve hâlâ...
Allah'ım şu milletteki enerji neden bende yok? Enerji patlaması yaşıyorlar mübarekler! Hayır yani nedir bu gencim havaları falan ?
' lan mal zaten gençler!' diyen iç sesimi takmadım. Tamam ben de gencim de görünüş olarak. Ruhumda var bir 60 80 havaları!
' reis sen de ne yaptın ya! ' diyen iç sesim bu sefer haklıydı. Ah yalnız değilim en azından.
Sonunda şarkı bitmiş ve biz yeniden arabaya binmiştik. Lunaparka geldiğimizde arabayı park alanında durdurdum. Kızlarla arabadan inip 10 tane jeton aldım. Ben zaten binmezdim.
Racona ters hacı anlıyon mu? Dedim kendi kendime.
' Dedi şuan çarpışan arabanın içinde olan çocuk! '
İç sesime sövüp evine yolladım. Belki ben öyle bir imaj çizmeye çalışıyorum sanane yani!
" Abeeeey!" Diye Damla'nın böğürmesi ve arkadan vurması bir oldu. Pis bücür! Şimdi seni haşat etmez miyim ben!
-" Yettim lan!" Diye bağırıp ben de ona çarptım. Deli gibi kahkaha atıyorduk! MUTLUYUZ BE!NİL'DEN DEVAM
Kıçımı örtüp uyumaya devam ettim. Şu uykumu bölen unsurlardan nefret ediyordum. Şerefsizler bir beni rahat bırakmıyorlar! Şans işte!
Birkaç saat boş boş uyuyormuş gibi yaptım. Zaten bugün günlerden Cumartesi! Yani tatil time!
Oflayıp düşünmeye başladım. Saat 6 da kalksam bile işim yoksa 9 a kadar yatakta durabilirdim. İşte yanlış zamanda uyanınca böyle oluyor anacım ne yaparsın?
Daha fazla direnmeyi bırakıp yatağımdan kalktım. Damla hanım, Deniz abinin yanında kalıyordu. Yani 3 gün ev boştu. Uyuşuk adımlarla mutfağa gidip ocağa su koydum. Sonrasında banyoya gidip rutin işlerimi hallettim. Şükür ki şu lanet olası sınavlar bitmişti. Uykusuz geceler de son bulmuştu.
' Gören de bir hafta hiç uyumadı sanacak! ayı gibi uyudun ya kızım zaten! ' diyen iç sesimle yerin dibine girdim. Bir bozmasa olmazdı zaten!
Karışık saçlarıma kısa bir bakış atıp hiç taramadan gelişi güzel topuz yaptım. Banyodaki aynaya öpücük atıp çıktım. Yemek vaktiii!DAMLA'DAN DEVAM
Canım aşırı derecede sıkılıyordu. Abimle taaa öğlen vakti yemek yemiştik! Lunapark bizi yormuştu.
Şimdi ise abim bir mağazaya girmiş kıyafet deniyordu. Ben de onu bekliyordum. Acaba neden biz alışveriş yapıyoruz? Hey Allah'ım!
Abim kabinden çıkıp üzerindeki kazak ve pantalonu gösterip vereceğim tekpiyi bekliyordu.
Çok yakışıklı olmuştu! Sırf pisliklik olsun diye kötü demek isterdim ama ona işim düşmüştü! Bu yüzden övgüler yağdırmam en iyisi olurdu.
Hızlıca ayağa kalkıp ıslık çaldım.
-" Vayy be! Kimin abisi! Çok yakışıklı oldun! Bunları net alıyoruz!" Dedim heyecanla. Yalan değildi aslında.
" Çuval giysem yakışır kızım bana." Değip sırıttı ve yanağımdan makas alıp geri kabine girdi.
Evet kime çektiğim belli oluyor dimi!
Görevli kadına abimin bedenini söyleyip seçtiği kıyafetleri hazırlamasını istedim. Abim çıkınca parayı ödeyip mağazadan çıktık.
Çıkar çıkmaz abimi başka bir mağazaya sürükledim. Ne yani? Alışveriş yapmayayım mı? Hele de kendi cebimden para çıkmayacaksa!
Ah Damla! Krizleri fırsata çevirmede bir numarasın tatlım...
Bolca alışveriş yapmış ve otele geri dönmüştük. Abime zorla bu kazağı aldırtmıştım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SIZI 👊🏻
Teen FictionAilesinden gizli saklı iş çeviren ve dövüşen bir kız... Umursamaz ve soğuk bakışlı bir erkek... Bakalım yolları nasıl kesişecek... Umarım okursunuz♥️