ALINTI

1K 61 43
                                    

Gözlerinin içine bakıp alayla sırıttım.
-" Tamam anlaştık. " Diyerek uzattığı elini sıktım.
" Anlaştık." Dedi hafif kaşlarını kaldırarak. Aynı zamanda elimi aşağıya yukarıya doğru sallıyordu.
Uzatmanın bir manası olmadığını düşünüp elini son bir kez sıktım ve kendime çekmeye çalıştım.
Elimi inatla bırakmaması sinirimi bozmuştu.
-" Ya bıraksana elimi!" Dedim cırlayarak ve konuşmasına izin vermeden elimi hızla kendime çektim. Pardon! Çekmeye çalıştım.
Aynı hızla beni kendisine doğru çekti. Buna da elini veren kolunu yaptırıyor anacım.
Narin bedenim hayvansı cüssesine çarptı.
-" Ne yapıyorsun?" Dedim gözlerimi büyüterek ve yavaşça geriledim.
Elimi hâlâ daha bırakmıyordu!
Ulan bu çocuğun el fetişi falan mı var acaba? Tövbe tövbe!
" Ne yapıyormuşum?" Dedi kaşlarını alayla kaldırarak!
Sonrasında tuttuğu elime bakarak konuşmaya devam etti.
" Bir şey yapmıyormuşum." Dedi bana biraz daha yaklaşarak.
Bak bak göte bak! Nasıl da eğleniyor!

Daha fazla bu yakınlıktan korkup bir adım geriledim.
-" Niye dibine kadar giriyorsun be! Çekil şurdan!" Dedim gözlerimi kaçırarak.
İnatla biraz daha da bana sokuldu ve etkileyici sesiyle konuştu.
" Ne o? Hoşuna gitmez mi? " Dedi düz bir şekilde bana bakarak. Bense gözlerine bakamıyordum.
-" Hah! " Diye bir ses çıkarıp gözlerine baktım.
-" Benim tipim değilsin cınım! Hoşuma gitmez!" Dedim burnumu dikleştirerek.
' At yalanı, at yalanı...'

Bunu dememle elimi bırakıp bir adım geriledi ve sinir bozucu gülüşünü atıp alayla konuşmaya başladı.
" Hadi yaa! Bak sen şuna! Nasılmış senin tipin?" Demesiyle kaşlarımı yukarıya kaldırıp onu incelemeye başladım.
Aga çocukta hiç kusur yok maşallah!
Yarım ağız sırıtıp onun tam tersini anlatmaya başladım.

-" Hmmm!" Diyerek elimi çeneme koyup düşünmeye başladım.
-" Sarışın, mavi gözlü, uzun boylu, kibar, naif, uzaktan bakınca çok da sert durmayan, kırılgan! Ve senin aksine gülmesini ve insan olmasını bilen!" Dedim sonlara doğru sesimi yükselterek.
" Hahahahah! Güleyim de boşa gitmesin. Sen şuna! Sünepe, cücük! İçi boş desene kızım!" Dedi hafiften sinirlenerek.
Elinde tuttuğu sigarasını yere atıp gülümsedi.
" Haa bir de hanımcı." Dedi sırıtarak.
Sinirle elimi belime koyup cırladım. Yok yok bundan adam olmazzz!
-"Ha Ha Ha! Bu dünyayı hanımcılar kurtaracak bekle ve gör!" Dedim sinirle ve gözlerimi devirdim.
" Hıhı aynen!" Dedi alayla.

Ulan sen şu yakışıklılığına dua et! Yoksa senin yakışıklı yüzünü mafederdim!








Gençler bu arada bir şeye açıklık getirelim tabii ki her kibar nazik olan erkek sünepe falan değildir onu sırf bölüm için yazdım düşüncelerim de öyle değil yanlış anlaşılmasını istemem ona göre şey edin yanlış anlamayın işte kxlxmxlxlx

SIZI 👊🏻Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin