(urdština)سنتالیس

167 19 2
                                    

Brzy po něm došli i ostatní a tím tak v jídelně nastal klasický konverzační ruch. Lori chvilku poslouchala a dojídala svoje jídlo, ale po chvíli jen sezení a poslouchání ostatních se zvedla a odnesla svůj tác zpět.

Šla do pokoje, kde si napustila plnou flašku vody, kterou si nachystala na stůl. Měla ještě skoro hodinu čas, tak si aspoň vybalila svoje věci.

Měla několik kusů oblečení, hlavně sportovní legíny a tílka nebo trička, ale vlastnila i jedny černé džíny a košili. Měla sebou i čtvery boty, tři byli botasky tmavších barev. Černé a fialové měla na chození po venku a šedé používala jako sálovky. A posledními boty byli nazouváky, které používala jako papuče.

Z tašky vytáhla i telefon s nabíječkou a sluchátka. Všechno tohle měla od Tonyho.

Měla taky takové jakoby psaníčko, které používala jako peněženku. Tam byl ovšem pouze pas, odznak Shieldu a platební karta.

Nakonec vytáhla i drobnou plastovou krabičku. V ní měla svoji jedinou opravdu osobní věc. Otevřela ji, aby se pokochala pohledem na stříbrný řetízek, který zdobil fialový kamenný křížek, který měl zezadu vyryté její iniciály. Byl to dárek od Marie.

Když si všechno z tašky vyskládala na postel, začala to postupně uklízet do vybraných prostor.

Říkají jí agentko {2}Kde žijí příběhy. Začni objevovat