plaub caug ib (hmongština)

190 20 2
                                    

,,Jaké protivníky?" zeptala se nechápavě.

,,Máme tu naprogramované roboty. Vypadají jako skoro jako lidi. Dvě ruce, dvě nohy, hlava a tělo. Naše trenérka si myslí, že nejlepší trénink je na opravdových cílech" řekl a povzdechl si.

Lory se trochu zamračila, ale nic neřekla.

,,Tak prohlídku máme za sebou. Chceš se ještě na něco zeptat?" otočil se k ní muž.

,,No, jen co budu dělat dnes?" zeptala se trochu nesměle.

,,Dnes nic, stejně je neděle. Ale zítra už se zapojíš, přijede za tebou agent Coulson, takže dopoledne budeš trénovat s ním a odpoledne budeš mít trénink tady," odpověděl jí po cestě zpět k výtahu, ,, akorát tě musím varovat před tvojí trenérkou. Je trochu prudká a dost drsná. Spousta lidí se jí bojí, ale věř, že tě naučí se skutečně ovládat."

,,Dobře" odpověděla.

Nastoupili do výtahu a zbytek cesty mlčeli. Vyjeli do patra, kde byli pokoje.

,,Tak hezký zbytek dne" usmál se na ni, když vystoupili a zamířil ke kanceláři.

,,Vám také" řekla a vydala se do pokoje zabraná do svých myšlenek. Uvědomila si, že vlastně cestou po budově nepotkala jiné lidi, kteří tu s ní měli být.

Došla do pokoje, kde si bezradně sedla na postel a přemýšlela co bude dělat.

Říkají jí agentko {2}Kde žijí příběhy. Začni objevovat