Ishirini na tano (svahilština)

477 41 6
                                    

,,Friday prosím" řekla a sepjala ruce. Potřebovala to vědět. Ta prázdnota v mysli konečně mohla zmizet a nahradila by jí skutečná minulost.

,,Promiňte slečno, ale nemohu Vám nic prozradit" řekla umělá inteligence, ,,mám to zakázané panem Starkem."

,,Kdy se Tony vrátí?" zeptala se a nervózně podupávala nohou.

,,To není známo, on sám to netuší" řekla.

Odfrkla si. Cítila jistou naději, že konečně zjistí co je zač.

,,Když mi to neřekneš ty, tak si to zjistím sama" řekla a vydala se do pokoje převléct. Jakmile však vešla, Friday za ní zavřela a zamčela dveře.

Otočila se a zacloumala klikou.

,,Co to má být?" zeptala se a pokoušela se otevřít dveře.

,,Promiňte slečno, ale mám od pana Starka rozkaz Vás hlídat. A rozhodně nemůžu dovolit, abyste kamkoli šla" vysvětlila.

,,Ať se jde Tony bodnout" zamručela, převlékla se do suchého oblečení a posadila se na postel. Měla špatnou náladu z toho, že o sobě nic neví.

Plácla sebou do peřin a koukala na strop. Pořád se mračila.

,,Co jsem byla zač, že to nemůžu vědět?" zeptala se po chvíli.

,,Ani toto Vám bohužel nemůžu prozradit" řekla Friday.

Lory zmučeně zavyla. Přemýšlela nad jejími slovy. Ať dělala co chtěla, vždy došla ke stejnému výsledku.

Takže, za prvé se omlouvám, že nevycházeli kapitoly, ale teď momentálně moc nestíhám. Trénuju na mistrovství světa, pak ještě chodím na brigádu a navíc se mi dostavila věc, všem nám nechvalně známá. Doufám, že mě nechcete za to zabít.

Jinak, když už máme čas, který nevyužívám ke psaní, protože mi to prostě nejde (prostě blok), tak bych mohla aspoň pro vás udělat ask postav, jestli teda chcete. Otázky pište do komentářů nebo do soukromých zpráv.

Kat

Říkají jí agentko {2}Kde žijí příběhy. Začni objevovat