yirmi altı (turečtina)

506 54 7
                                    

,,Dělala jsem nezákonné věci, že ano?" řekla a napjatě očekávala odpověď. Ta ale nepřišla. Umělá inteligence se rozhodla mlčet, aby nemusela nic prozradit.

,,Jistě že ano," odpověděla si sama, ,,jinak by to nebylo tajné."

Bez více slov se přesunula do koupelny. Zapla vodu a začala se svlékat. Oblečení úhledně poskládala a ponořila se do vody. Jakmile byla vana skoro plná, vodu vypla a ponořila si hlavu.

Dech měla ale stále zadržený. Otevřela oči a zjistila že vidí naprosto čistě, jakoby byla v pokoji nebo kdekoli jinde na vzduchu.

Když už se jí začínal stahoval hrudník, vydechla a pak se znovu nadechla. Ústa a nos měla plné vody, ale dýchala naprosto čistě.

Začala si zvědavě chytat na obličej. Vodu měla všude, ale i přesto dýchala. Sjela si prsty přes krk a na něm se zasekla. Měla tam několik kusů uvolněné kůže. Ta se zavýrala a otvírala ve stejném rytmu jako dýchala.

Ruce po chvilce spustila a nechala je vznášet ve vodě. Postupně uklidňovala svůj dech a zavřela oči. Doufala, že jí Tony takhle najde.

...

,,Pane, slečna Lory přišla na to, že umí dýchat pod vodou" oznámila Friday Starkovy.

,,Cože?" vykřikl zděšeně, ,,Friday oblek a letíme domů."

Po chvíli letěl směr Malibu.

Říkají jí agentko {2}Kde žijí příběhy. Začni objevovat