ორმოცდაათი (gruzínština)

168 18 5
                                    

Její oblečení bylo dost odhalující a tak Lor mohla vidět, že její tělo tvoří spousta svalů a taky si povšimla, že na levé noze má vytetovaného hada a na pravém rameni má draka.

Celkově jejich trenérka působila jako hodně zvláštní osobnost, ale to tady tak působil každý druhý.

Pozdravili ji nazpět a postavili se. Její oči se hned zaměřili na Lor.

,,Ty jsi ta nová, Lorie, že?" usmála se na ni, přišla k ní a podala jí ruku.

Lor ji stiskla a odpověděla: ,,Ano, to jsem já."

,,Výborně. Tak dneska ještě trénovat nemusíš, koukneš na ty dva," kývla směrem k Pietrovi a Kal, ,,uvidíš jak to tu chodí a tak. Já tě mezitím vyzpovídám a když tak nám na konci ukážeš co umíš, jsi pro?"

,,Jo, dobře" řekla trochu zmateně.

Žena se mezitím otočila na Kal s Pietrem a řekla: ,,Co tak koukáte, šup dolů ať se může Lor podívat jak to tady chodí."

,,Vždyť už jdem" zaksichtila se dívka a oba společně slezli dolů.

Lor a trenérka se přemístily ke sklu, odkud je pozorovali.

Oba se rychle protáhli a žena už na ně mluvila přes mikrofon.

,,Tak nejdřív dáme něco na zahřátí" oznámila jim a zmáčkla jeden z čudlíků.

Máme tu jubilejní 50. kapitolu a dostala jsem takový nápad a chci zjistit, jestli by o něj byl zájem. Přečetla jsem si nedávno znovu celý první díl a napadlo mě, že bych mohla napsat prequel Kontrastina příběhu. Bylo by to pár kapitol ze základny Hydry, kde byla vězněná a co se dělo po jejím útěku a tak podobně.

Tak co, byl by zájem?

Říkají jí agentko {2}Kde žijí příběhy. Začni objevovat