Dziesięć (polština)

621 52 12
                                    

Maria ji za těch několik měsíců naučila číst v lidských tvářích jako v otevřených knihách.

Znovu sklopila pohled a co nejrychleji si sedla vedle agentky, naproti tomu muži.

,,Takže s tím souhlasíte, pane Starku ?" zeptala se agentka muže.

,,Ale jo. Nemám s tím problém, pokud mi nepodpálí" řekl Stark pobaveně, načež se najednou ve svém projevu zasekl.

Lora zvedla hlavu a podívala se na něj i na agentku, která na muže upírala vražedný pohled.

Chvíli bylo trapné ticho, než se dívka zeptala: ,,O co tady jde ?"

,,Po tom, co se stalo u nás doma, jsem zjistila, že nikde není bezpečno," řekla Maria, ,,a tak tě nechám tady, s tímto pánem."

Stark jí však skočil do řeči: ,,Nejsem žádný pán. Říkej mi Tony, pak si připadám moc starý."

,,No tak budeš tady bydlet s Tonym. Bude tě mít na starosti" dořekla.

Dívala se na ni a v očích měla lehce vyděšený pohled. Pak se podívala na Tonyho. Byl uvolněný. Nebo se o to aspoň snažil. Něco skrýval.

,,Co jiného můžu dělat" pokrčila rameny a znovu sklopila pohled na svoje ruce.

,,Pošlu ti sem tvoje věci," řekla agentka a pohladila ji po ruce, ,,a kdyby něco, tak zavolej."

Povzdechla si a kývla.

Máme za sebou prvních deset kapitol a já se Vás ptám, jestli se vám příběh zatím líbí? Jestli je něco třeba změnit nebo tak.

Říkají jí agentko {2}Kde žijí příběhy. Začni objevovat