kolmkümmend üks (estončtina)

285 19 3
                                    

,,Slečna Lorie je vzhůru a míří za Vámi" oznámila Friday agentce a Iron manovy.

,,Dobře, takže si ji beru já k výcviku" řekla Maria a postavila se k chodbě, kde by se Lor měla za chvíli objevit.

,,Jo, klidně si ji nech" řekl Iron man a pokrčil rameny.

Lory za chvíli přišla k nim. Na tváři měla ryzí strach. Bála se toho co přijde, co s ní udělají. Věděla moc dobře, že to co umí její tělo je nepřirozené.

Agentka se na ni usmála, přišla k ní a objala ji kolem ramen. ,,Pojď, pojedeme" řekla a odvedla ji před dům ke svému autu. Přijela sem obyčejným stříbrným autem se zatmavenými skly. Perfektní auto pro převoz někoho jako ona.

,,Sedni si do zadu, nebude tě vidět" řekla a spustila ruku, kterou ji držela.

,,Dobře" odpověděla Lory pokorně a posadila se na určené místo.

Maria se posadila za volant. Nastartovala a odjela pryč.

Lory se ještě podívala zadním okénkem na vilu. Tušila, že jí bude Stark chybět.

...

Tony stál za skleněnými dveřmi a pozoroval jak Maria odváží Lory někam pryč. Snažil se tvářit, že je mu to jedno, ale nebylo. Lorie jakoby sem, do jeho momentálně prázdného domu vnesla energii a světlo.

Věnováno jedné holčině, která mi ukázala, že tento příběh stále někdo čte a čeká na jeho pokračování.

Říkají jí agentko {2}Kde žijí příběhy. Začni objevovat