nitten (dánština)

536 43 1
                                    

,,Podle dosud získaných údajů o tom neví a ředitel Shieldu nechce, aby se to dozvěděla. Mohla by pak začít pátrat po její skutečné minulosti a to nechtějí" řekla Friday.

,,Stejně se to dřív nebo později dozví" uchechtl se miliardář. Věděl moc dobře, že pokud jí něco nebude sedět, začne pátrat. Pokud se, jak Maria tvrdila, opravdu změnila, tak by jí některé údaje z Shieldu mohli zničit. Asi tušil, jak by na takové zprávy reagovala - podřízla by si žíly.

,,I kdyby tě požádala, nic jí nesmíš ukázat. Všechny informace ať jsou pro ni zablokované" nařídil Friday. Tušil, že by ho pravděpodobně Maria zabila, kdyby se k tomu dostala.

Pak se začal věnovat obleku, který právě teď stavěl. Ruce už měl sem tam poškrábané jak občas zavadil o ostřejší součástku, ale přestat nechtěl. Byl jako v transu, ve svém vlastním světě.

,,Slečna Lorie se probudila, pane" řekla umělá inteligence. Miliardář lehce leknutím povyskočil a vytáhl ruce z rozpracované součástky. Oddechl si a posadil se na židli.

,,Dělá něco ?" zeptal se.

,,Ne pane. Jen leží a dívá se do stropu" odpověděla znuděně Friday. 

,,Kdyby se chystala někam jít, řekni mi to" přikázal umělé inteligenci a dál se věnoval svojí mechanické skládačce.

Říkají jí agentko {2}Kde žijí příběhy. Začni objevovat