بیست و دو (perština)

515 38 4
                                    

Za chvíli slyšela, jak startuje v garáži motor. Nějakou dobu byl slyšet, jak se postupně vzdaloval a pak se ztratil úplně. Lor si povzdechla. Už teď si tady připadala osamocená. Bez Tonyho to tady bylo prázdné a tiché.

Nádobí po snídani uklidila a přešla do obýváku. kecla sebou na pohovku a zapla televizi. Znuděně problíkávala programy, než narazila na zajímavé zprávy.

,,Zločinci Scott Lang a bývalí Avenger Clint Barton přistoupili na dohodu se státem USA. Jako trest jim bylo úřady nařízeno dvouleté domácí vězení" žena se odmlčela.

Lor koukala na televizi. O Avengers věděla, i o Shieldu, ale tohle bylo divné. Znala i příběh Sokovijské smlouvy a taky to, že někteří ji odmítli podepsat. A teď se dva z nich dobrovolně vydali státu. Zavrtěla nad tím hlavou.

,,Ovšem, můžeme jim teď věřit?" pokračovala moderátorka, ,,můžeme si být jistí tím, že nás neohrozí? Jak vůbec máme podporovat hrdiny, kteří si myslí, že jsou víc než stát, než naše národné bezpečnost?" Po tomto porhlášení Lor televizi znechuceně vypla.

Odfrkla si a položila se na pohovku.

,,Friday?" oslovila umělou inteligenci.

,,Ano slečno?"

,,Co tady Tony dělá, když se nudí?" zeptala se a doufala, že jí poradí, co dělat.

,,Cokoli ho napadne" odpověděla Friday.

Takže, nejdřív se vyjádřím ke změně názvu a coveru. Zjistila jsem, že bude lepší plánované názvy pro druhý a třetí díl přehodit, protože mi to lépe zapadá do konceptu celého příběhu.

Za úžasný cover opět děkuji Ladytfm

Říkají jí agentko {2}Kde žijí příběhy. Začni objevovat