шесть (ruština)

653 49 13
                                    

Bylo to cosi lesklého. Tvarem to připomínalo člověka. Kovového člověka.

Připlavalo to k ní. Zděšeně polkla. Chvíli jakoby ji to skenovalo a pak to promluvilo: ,,Slečno Lor, postavte se prosím tak jako já."

Vykulila na to oči a otevřela pusu v úžasu.

,,Rychle slečno Lor. Nemáte moc času" naléhal robotický hlas.

Nastavila se tedy jako ta kovová věc a zavřela oči. Nechtěla vidět svou vlastní krev.

Neucítila však žádnou bolest, ale to, jak ji kov obaluje. Brzy byla v obleku celá a znovu to na ni promluvilo: ,,Zdravím slečno, jmenuji se Friday a mám úkol Vás zachránit."

Vyděšeně polkla a zeptala se: ,,Od koho ?"

,,Volalo mi číslo 765 423 915. Měla jsem rozkaz, že když mi to číslo zavolá, tak mám najít a zachránit Vás" vysvětlil robotický ženský hlas.

Trochu sebou trhla. Bylo to totiž její číslo. Ten mobil, ze kterého volala.

F.R.I.D.A.Y. ji brzy vytáhla z vody a nesla ji vzduchem v kovovém obleku kamsi pryč. Vše viděla skrz díry na oči.

,,Od koho máš ten rozkaz ?" zeptala se.

,,Od Anthonyho Starka. Mého šéfa" řekla a Lor slyšela z jejího hlasu náznak hrdosti.

,,Ten vyhověl prosbě agentky Marie Hillové, která se s ní na něj před čtyřmi měsíci obrátila."

Tak, a teď bych chtěla vidět vaše výrazy. Hlavně Tyveren a Elikaastn3  😂😂😂

Říkají jí agentko {2}Kde žijí příběhy. Začni objevovat