42. Koniec x I x Przyszłość

792 139 42
                                    

Tak. To już koniec. 

Dziękuję wszystkim, którzy przeczytali to opowiadanie do końca. Wiem, że niektórzy spodziewali się zobaczyć tutaj jeszcze lemonka, ale żeby zachować (jako taką) wiarygodność postaci, uznałam, że byłoby to zbezczeszczenie moich 98 godzin, które poświęciłam tej pracy. 

Nie miejcie mi tego za złe! 

Wiem, że wątek z Friksem i pare innych, nadal pozostają bez wyjaśnienia, ale to się zmieni w drugiej części, którą zapowiadam już teraz! Dlatego zaobserwuj mnie, jeśli jeszcze togo nie zrobiłeś.

Druga część będzie miała premierę, kiedy ta opowieść zbierze 5K wyświetleń, albo 1.5K gwiazdek. Robię to, ponieważ przez pisanie trochę zaniedbałam inne sprawy i chciałabym je w tym czasie nadgonić. 

Dlatego, jeśli to przeczytałeś, to proszę zostaw mi pod rozdziałem gwiazdeczkę. Te gwiazdeczki to naprawdę nasza jedyna zapłata, jaką otrzymujemy. Dla ciebie to jedno kliknięcie, a dla nas ważne osiągnięcie. Autorzy poświęcają naprawdę masę czasu na pisanie i korekty, dlatego jeśli szanujesz naszą prace wierzę, że docenisz nasze poświęcenie i zagłosujesz na każdy rozdział. 

Będę wdzięczna, jeśli zostawisz też po sobie komentarz i podzielisz się ze mną tym, co ci się podobało, a co powinnam zmienić.

Jeszcze raz bardzo dziękuję i proszę zostańcie ze mną!

Hunter x Hunter: Daj się zabić [Zakończone!]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz