29. BÖLÜM

165 45 75
                                    

-İkra! Bu sen misin?

- Evet

- Ne olmuş sana böyle. Sen sen..

- Görüyorsun ne olduğunu.

- Şimdi sen müslüman mı oldun?

- Evet. Elhamdülillah.

- Elhamdülillah?

- Allah'a şükürler olsun demek

- İkra! Bunu sormadığımı gayet iyi biliyorsun . Laf kalabalığı yapma . Sen, Sen nasıl müslüman oldun?

- Müslüman oldum işte. Şimdi lütfen önümden çekil. İnandığım dine göre seninle yalnız konuşmam doğru değil.

- İkra saçmalama. Ben senin sevgilinim

- Yine şizofrenler gibi konuşma. Böyle bir şey asla olmadı. Olmaz da!

- Seni bu hale o kızlar getirdi değil mi?

- Çekil lütfen. Konuşmak istemiyorum seninle.

Diyerek arabama doğru gittim. Umarım araba çalışılır. Bununla da uğraşmak istemiyorum.

Ateş'i gördüğüm için çok korkmuştum. Korkudan dolayı elim ayağım titriyordu. Bundan Hira'dan bahsetmeliydim.

Çantamda olan telefonu zar zor çıkararak " CENNET DOSTUM'a" bastım.
Hira cevap vermiyordu. Büyük ihtimalle müsait değildir.

Ben bu halimle araba kullanmayacağımı bildiğim için, hemen arabayı yol kenarına çektim. Arabadan çıkarak hemen yan tarafımda olan sahile doğru gittim.

Önde gördüğüm bank'a doğru giderek , denizin karşısına oturarak, mavilerini izlemeye başladım.

Bu Ateş beni çok tedirgin etmişti. Lise yılından bu yana bana takık biriydi. Çok takıldığım bir arkadaşım daha vardı site'den. O da benim gibi ateistti. İşte, Ateş onun abisi oluyordu.

Benimle ilgilenen bütün erkekleri tehdit ederek benden uzaklaştırıyordu. En kötüsü de bir numaralı islam düşmanıydı da. Şimdi beni bu halde görünce kim bilir bu psikopat'ın aklından neler geçmiştir.

Telefonum titrediğinde, hemen arayana bakmıştım. Hira arıyordu beni çok şükür. Hemen cevap vererek


📱Alo! Hira neredesin?

📲Sakin ol balım. Sen iyi misin? Ne bu telaş

📱 Ben sana anlatacağım da önce benim yanıma gelmen lazım. Neredesin sen?

📲Sanayideyim. Arabam bozuldu.

📱 Sahil yanında ki sanayide misin?

📲 Evet.

📱 Süper. Ben de sahildeyim zaten. Bu halimle araba kullanamam. Benim yanıma gelir misin? Arabanı sonra eve getirirler

📲 Tamam yola çıktım bile. Sakin ol derin derin nefes al. Ben 10dk sonra orda olurum.

📱 Tamam. Allaha emanet ol. Dikkatli gel



Hira telaşla telefonu kapattığında, ben de tekrar sahilin maviliklerini izlemeye başladım. Şimdi ne yapacaktım ben. Bu çocuk, sandığımız kadar normal biri değildi. Psikopat'ın tekiydi. Hatta duyduğuma göre bir çetesi de varmış. İnşallah beni unutmuştur. Peşimden gelmez.

ÂRAFHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin