SelamünaleykümNasılsınız
Sizin gibi parlak yıldızı aydınlatıp okumaya geçelim lütfen.
Eyii okumalar 😄🌷
İkra'dan devam ediyor...
Almira hariç biz kızlarla kalkmaya hazırlanmişken Almira ise hayran hayran vaazı anlatan Güney'e bakıyordu.
Melis, Almira'ya
" Canım dostum biraz daha Güney kardeşe böyle bakmaya devam edersen anlar senin ona karşı bir şeyler hissettiğini "
Diyerek sırıttı bizimle birlikte.
Almira somurtarak
" Hiç de bile ben aşağıdaki küçük çocuğun namaz kılışını izliyordum"
Demesiyle üçümüzün de kaşları anında çatıldı.
Ben
" Almiramm anzer balım benim. Sen az önce kendini haklı çıkarmak için küçük çaplı yalan mı söyledin? "Diyerek kaşımı kaldırarak söylediğimde Almira hemen tevbe süresini okuyarak tövbe etmişti.
#######
"Hiraaaa! Hadi ama seccade mi versene zaman geçiyor "
Diye sabahtandir odanin onunde bekliyordum .
Hira sonunda kapandığı odasından çıkmış ve" Hani nerde göremiyorum. Zaman nereye gidiyor "
Dediğinde ikimiz aynı anda kahkahalarla gülmeye başlamıştık.
Almira ve Melis de mescidin önünde bize siz iflah olmazsınız gibisinden bakışlar atıyorlardı.
Onlar da espriden anlamıyor.
Seccademi aldığımda koşar adımlarla bu sefer odama geçmiştim. Çünkü kızlar namazlarını çoktan kılmıştı. Sağolsun Hira
" senin seccadenle namaz kılacam" diye tutturunca el mahkum vermiştim ona .Namazımı bitirmiş salona geçtiğimde kızların salonda sessiz bir şekilde oturduklarıni gördüm.
Ben" Kızlar hani çay "
" Çay bitmiş conemm. Evde de doğru düzgün yiyecek de kalmamış "
Diyen Melis'e cevaben
" Eee hadi o zaman gidip alışverişimizi yapalım "
Dediğimde sanki kızlar bu konuşmayı bekliyormuşcasina hemen ayağa kalkmışlardı.
Hep birlikte çantalarımızı alarak kapıyı kilitlemiştik.
Yürüyerek markete kadar geldiğimizde Almira kim ne alacak diye liste hazırlamış ve bize vermişti.
Ben kuru gıda bölümüne gidecektim.
Meles'in Ağzından...
Almira bize ne almamız gerektiği ile ilgili liste vermişti. Ben sebze tarafına gitmiştim.
Bu patlıcan iyi bu domates iyi diye diye ilerlerken yukarıda harika üzümler görmüştüm. Maşallah çok güzel görünüyorlar biraz onlardan alsam bir şey olmaz diyerekten o tarafa doğru gittim.
Orda Üzümleri kilosuna göre veren görevliye bakarak bir kilo istemiştim.
Poşeti bana uzattığında alışkanlık haline getirdiğim için Üzümleri de süzmüştüm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÂRAF
Humor/Bölümler Düzenlenecek/ EZAN EŞLİĞİNDE YÜREĞİME AKAN DUALARDA BULUŞALIM... Fatma Karataş Ateist olan baş karakterimiz bir kaza sonucu komaya girer. Komada olduğu süreçte başka bir dünya da başka insanlarla tanışır. Tanıştığı üç müslüman arkadaşlar...