Selamünaleyküm kardeşlerim
Nasılsınız
İyisinizdir inşallah.
Yazardan küçük bir not : Bu bölümde artık İkra kendi gerçek yaşamına döndü. Bakalım gerçek dünyasında onu ve bizi ne bekliyor.
Yıldızımızı parlatalım ve öyle okumaya geçelim.
İYİ OKUMALAR
Allâhü ekber, Allâhü ekber, Allâhü ekber, Allâhü ekber.Eşhedü en lâ ilâhe illallah, Eşhedü en lâ ilâhe illallah.Eşhedü enne Muhammeden Resûlullah, Eşhedü enne Muhammeden Resûlullah.Hayye ale's-salâh, Hayye ale's-salâh.Hayye ale'l-felâh, Hayye ale'l-felâh.Allâhü ekber, Allâhü ekber.Lâ ilâhe illallâh.
Gür bir sesle çıkan ezan sesiyle gözlerimi açtım. Sabah ezanı okuyordu. Kalkıp abdest aldıktan sonra kızların'da odasına gidip tek tek kaldırdım. Ardından Hira'dan aldığım namaz kıyafetleri giymek için odama gittim.
Tamamen hazır olmuş bir şekilde kendi çapımızda hazırlamış olduğumuz mescide gittim.
Daha kızlar gelmemişti. Öylece etrafa bakınırken ezan ile ilgili bir kitap dikkatimi çekti.
Kitabı elime aldığımda ezan'ın anlamı vardı başlıkta.
Aslında gerçekten de ezan'ı hep duyuyorduk ,hep kalbimize verdiği huzuru hissediyorduk ama anlamını bilmiyorduk.
Ben merakla sayfaları çevirince ezan'ın ne anlam taşıdığını yazan bir yazı gördüm ve okumaya başladım:
Allah en büyüktür, Allah en büyüktür, Allah en büyüktür, Allah en büyüktür.Allah'tan başka ilah olmadığına şehâdet ederim, Allah'tan başka ilah olmadığına şehâdet ederim.Muhammed'in Allah'ın elçisi olduğuna şehâdet ederim, Muhammed'in Allah'ın elçisi olduğuna şehâdet ederim.Haydin namaza, haydin namaza.Haydin kurtuluşa, haydin kurtuluşa.Allah en büyüktür, Allah en büyüktür.Allah'tan başka ilah yoktur.
Vay be ezan sesi bizi Allah'ın huzuruna davet ediyordu. Ben böyle bir anlamı olduğunu hiç düşünmemiştim.
Ben merakla diğer sayfaları da okurken kızlar içeri girmişlerdi. Hira,
" Ooo İkra'cım ne okuyorsun " dedi ve elimdeki kitaba baktı.
Ben de ,
" Ezanın anlamını merak ettim de bakayım " dediğimde Hira bana sarılarak," Biliyordum İkra hep içime doğmuştu senin de bir gün bizim gibi Allah'a inanacağına " diyerek bana sarıldı.
Diğer kızlar da sarıldıktan sonra huşu içinde namazımızı kıldık. Ardından da kur'an okuduk.
Evet ben kur'anı artık az çok okuyabiliyordum. Hira beni o günden beri hep çalıştırıyordu.
#####
İkra hadi ama çık artık şu kabinden diyen Melis'e sadece göz devirdim. Daha yeni girdim üstleri denemeden hemen heyecandan, çık diyordu.
" Tamaaam çıkıyorum "
Ben kabinden çıktığımda kızlar çok beğendiklerine ithafen mırıltılar çıkarıyordular.Sonunda alışveriş de bitmişti. AVM'nin içinde ki bir restoran da oturmuş sipariş ettiğimiz yiyecekleri yiyorduk.
En son garson,
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÂRAF
Humor/Bölümler Düzenlenecek/ EZAN EŞLİĞİNDE YÜREĞİME AKAN DUALARDA BULUŞALIM... Fatma Karataş Ateist olan baş karakterimiz bir kaza sonucu komaya girer. Komada olduğu süreçte başka bir dünya da başka insanlarla tanışır. Tanıştığı üç müslüman arkadaşlar...