Mekkeye Hasret

231 71 122
                                    

Selamünaleyküm ey cemaat

Nasılsınız iyisinizdir

Yıldızımızi parlatıp öyle okumaya geçelim.

Ha bu arada unutmadan bu bölümü

sedasayanjeje ve aray1212 ithaf ediyorum.

Birde medya da beni huzura kavuşturan lebbeyk duası var. Bi açın da size de huzur gelsin

İYİ OKUMALAR

لَبَّيْكَ اللَّهُمَّ لَبَّيْكَ، لَبَّيْكَ لاَ شَرِيكَ لَكَ لَبَّيْكَ، إِنَّ الْحَمْدَ، وَالنِّعْمَةَ، لَكَ وَالْمُلْكَ، لاَ شَرِيكَ لَكَ

"Lebbeyk, Allahümme lebbeyk, Lebbeyke lâ şerike leke lebbeyk. İnnel hamde ve'n-ni'mete leke ve'l mülk, lâ şerike leke"

Sürekli bu duayı okuyup kâbe'yi tavaf ediyorduk.

Ben ve Ömer beyaz elbiseler içinde nur gibi parlıyorduk adeta.

Yukarıda ses geliyordu.

SAFA'YA ÇIK EY İMAN EDEN MÜMİNE

Ben ise bana söylendiğini hissetmişçesine safa tepesine çıkıyordum.
Ardımdan da Ömer geliyordu elimi sıkıca kavramış bir şekilde ....

########$

Terler içinde kalkmiştım. Maşallah Ya Rabbim bu ne güzel rüyaydı böyle.

Gerçeğini de nasip et Allahım.

Okunan ezan sesi ile yatağımdan kalkmış banyoya abdest almak için gitmiştim.

Abdestimi almış, namaz kıyafetlerimi giymiş ve şimdi de kızları uyandırmak için odalarını sırayla gezmiştim.

Hira'nın odası hemen karşımda olduğu için ilk onun odasına girdim .

Maşallah çok tatlı bir şekilde uyuyordu.

Yanına yaklaşıp Hira'yı biraz dürttüklediğimde Hira hemen uyanmıştı.

Ama ödümü de koparmıştı. Çabuk uyanacağını kestiremedigim için Hira'yı dürtüklediğim gibi hemen gözlerini açmıştı. Tabi geniş geniş açtığı için küçük çapta ikimiz de çığlık atmıştık.

Odanın kapısı açıldığında Melis içeri girmişti. Görünüşe göre o da abdestini almıştı.

Uykudan uyanmayan yalnızca Almira kalmıştı. Tabi hiç şaşırmadık da. Kızın mübarek uykusu o kadar ağır ki uyandırana kadar halimizden bitiyorduk.

Üçümüz de bıkkınca birbirimize baktığımızda, Melis

" Hadi o zaman gazamız mübarek ola. Almira'yı kış uykusundan uyandırmaya " dediğinde Melis'in son dediğine gülmeden edemedik.

Üçümüz de odaya girdiğimizde Almira'nın eli , ayağı, başı her bir yana salçılmışdı. Kızın uykuya olan düşkünlüğü uyku halinde bile belli oluyordu .

Melis ilk Almira'yı uyandırmaya çalıştığında , Almira mırın kırın etmiş ama yine de uykusundan taviz vermemişti.

Hira bize pis pis sırıtarak

" Kızlaar soğuk su dökelim mi " diye heyecanla sorduğunda ben

" Yok canım olur mu hiç öyle karabiber burnuna tutalım hapşıra hapşıra uyanır kendiliğinden" dediğimde Melis ve Hira beni ciddiye almış bir şekilde

ÂRAFHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin