Selamünaleyküm
Nasılsınız
İyisinizdir inşallah 😍😍
Bölüme geçmeden önce yıldızımız parlatıp öyle okuyalım
İYİ OKUMALAR
Ben öylece dolaba dalgın dalgın bakarken içeri giren Melis ile ona hüzünlü hüzünlü baktım.
Melis," Kuzum iyimisin? Yüzün neden böyle asık "
Diyince bişey demeden dolabımı gösterdim .
Melis önce yüzümü inceleyip, ardından bana sarılarak,
" Oyy bunun için mi üzülüyorsun kuzum. Yarın sana bişeyler almaya gideceğiz zaten "
dediğinde mutlulukla Melis'e sarıldım." İyi ki varsın çakma kuzenim benim "
" sende iyiki varsın kuzenn. Ama ondan önce şimdi sana tesettürü anlatmaya geldim. Allahın izni ile de yarın sana uygun olan her şey alacağız"
Dediğinde şuan sevgi patlaması yaşıyordum.
Melisi yatağıma doğru götürerek oturttum ve anlatması için beklemeye başladım.
"Şimdi kuzum başlıyorum. Bildiğim kadarıyla doğru bir şekilde anlatacağım. Tabi sana anlattıktan sonra da iyice bir araştır da "
dediğinde onaylarcasına başımı salladım."Evet İkra'cım en güzel şekilde önce Allah'ın ayeti ile başlayıp sonra da konuya giriş yapacağım. Sorun olursa,bitirdikten sonra sorarsın. "
Dediğinde, ben başımı sallayarak, oturma pozisyonumu düzelterek dik oturdum.
Mü'min erkeklere söyle: "Gözlerini (harama çevirmekten) kaçındırsınlar ve ırzlarını korusunlar. Bu, onlar için daha temizdir. Gerçekten Allah, yaptıklarından haberdardır.
Mü'min kadınlara da söyle: "Gözlerini (harama çevirmekten) kaçındırsınlar ve ırzlarını korusunlar; süslerini açığa vurmasınlar, ancak kendiliğinden görüneni hariç. Baş örtülerini, yakalarının üstünü (kapatacak şekilde) koysunlar. Süslerini, kendi kocalarından ya da babalarından ya da oğullarından ya da kocalarının oğullarından ya da kendi kardeşlerinden ya da kardeşlerinin oğullarından ya da kız kardeşlerinin oğullarından ya da kendi kadınlarından ya da sağ ellerinin altında bulunanlardan ya da kadına ihtiyacı olmayan (arzusuz veya iktidarsız) hizmetçilerden ya da kadınların henüz mahrem yerlerini tanımayan çocuklardan başkasına göstermesinler. Gizledikleri süsleri bilinsin diye ayaklarını yere vurmasınlar. Hep birlikte Allah'a tevbe edin ey mü'minler, umulur ki felah bulursunuz."
(Nur /30-31)Elmalılı Hamdi Yazır meşhur tefsirinde der ki:
"Bu âyette emredilen şudur: Kadınlar başlarını, saçlarını, kulaklarını, boyunlarını, gerdanlarını ve göğüslerini açık tutmayıp anlatıldığı gibi güzelce örtünsünler. Bunun için onu temin edecek baş örtüsü kullansınlar. Cahiliye (İslâm öncesi) kadınları da hiç baş örtüsü kullanmaz değillerdi. Fakat yalnız enselerini bağlar veya arkalarına bırakırlar, yakaları önden açılır, gerdanları ve gerdanlıkları açık olurdu, ziynetleri görünürdü.
İslâm önce açıklığı yasaklamıştır. Sonra, kadınların başlarını örtüp başörtülerini yanları ve göğüsleri üzerine sarkıtmasını emretmiştir. Böylece sadece tesettürün farz oluşu değil, aynı zamanda onun ne şekilde olacağı da gösterilmiştir. Kadın edep ve nezaketinin en güzel ifadesi bundadır."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÂRAF
Humor/Bölümler Düzenlenecek/ EZAN EŞLİĞİNDE YÜREĞİME AKAN DUALARDA BULUŞALIM... Fatma Karataş Ateist olan baş karakterimiz bir kaza sonucu komaya girer. Komada olduğu süreçte başka bir dünya da başka insanlarla tanışır. Tanıştığı üç müslüman arkadaşlar...