Selamünaleyküm kardeşlerim.
Nasılsınız iyisinizdir inşallah.
Okumaya geçmeden önce geleceğim olan yıldızı parlatalım lütfen 😇😆
Bu bölümü Ryablc canım çakma kuzenime ithaf ediyorum.
İyi okumalar
"Ya Hira kaysana "
" Aaa bunu yatağın yarısını kaplayan İkra mı söylüyor "
Diyen Hira'ya fazla dayanamayarak sağ bacağımda itmem bir oldu.
Hira yeri boylamışken ben kendimi tutamayarak gülmeye başlamıştım.
Hira da ayağa kalkarak
" Demek sen beni yere düşürüyorsun hıı görürsün sen"
Diyerek yatağımdan yastığı alarak bana vurmaya başladı .
Biz bağırışlar içinde eğlenirken kızlar korkuyla odamıza gelerek
" Ne oluyor burda ? Ne yapıyorsunuz"
Demelerine kalmadan her tarafa dağılmış yastığın içinde ki pamukları görmeleri bir oluyor.Almira
" Okudunuz , üniversite bitirdiniz, öğretmen oldunuz ama bir büyüyemediniz haa"
Dediklerinde ben ve Hira sınıftaki yaramazlık yapmış öğrencilerimize benziyorduk şuan.
Son dediğim şeyle gözlerim kararmış ve başım dönmüştü. Kızlara fazla belli etmemeye çalıştığımda gözümün önüne canlanan küçük cıvıl cıvıl öğrencilerimle , çok güzel hazırlanmış sınıf başımın üstünde dönüyordu.
Sonra başka başka şeyler gözümün önüne geliyor. Ömer'e ondan nefret ettiğimi söylüyorum... ama neden...
Yine Ömer'i görüyorum elinde hediye paketi heyecanla yanıma geliyor... ama ben neden iğrenerek bakıyorum ki... hiç isteğim olmamasına rağmen yanımda ki kişilerin ısrarlarıyla açıyorum.
İçinde çok güzel bir eşarp üstüne de güzel bir risale külliyatı ve tespih... ama pek beğenmemiş gibiyim... elindekileri ondan nefret ettiğimi söyleyerek yüzüne fırlatıyorum...
Daha bir sürü şey gözümün önünde beliriyor. Ama kaldıramıyorum lütfen durdurun. Aynı filim şeridine benziyor...
Sonunda dayanamıyorum koşuyorum ama nereye... gözlerimi kapatıyorum görmek istemiyorum...
Koşarak dışarı çıkmışım meğer. Biraz sakinleşince tekrar gözümün üstünde olan ellerimi yavaşça indiriyorum.
Ama hayır yine herşey gözümün önüne geliyor.
Daha fazla dayanamayarak bacaklarımın bağının çözülmesiyle yere düşmem gözlerimin kapanması bir oluyor.
#######
ÖMER'DEN DEVAM EDİYOR...
SadakAllahülazim ...
Geç kıldığım yatsı namazının ardından kuran okuyordum.
Kapımın tiklanmasina karşılık gir dediğimde içeri giren Hamzayla ne diyeceğini bekledim.
" Ömer çay demlemiştik. Kuran'nını okuduysan çay içelim "
Dediğinde kurumuş olan boğazıma çok iyi gelir diyerek oturma odasına ilerlemiştik.
Odamdan çıkmadan önce çok önceden İkra'ya aldığım hediye gözüme ilişmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÂRAF
Humor/Bölümler Düzenlenecek/ EZAN EŞLİĞİNDE YÜREĞİME AKAN DUALARDA BULUŞALIM... Fatma Karataş Ateist olan baş karakterimiz bir kaza sonucu komaya girer. Komada olduğu süreçte başka bir dünya da başka insanlarla tanışır. Tanıştığı üç müslüman arkadaşlar...