26. BÖLÜM

160 55 34
                                    


Hastaneye girdiğim gibi ilk işim, baş hekimin odasını öğrenip, odaya gitmek oldu.

Sora sora odayı bulduğumda kapıyı tıklayarak gir ikazını bekledim. Sonunda beklediğim ikaz gelince hemen içeri girdim.

" Selamünaleyküm doktor bey. Ben çağırmış olduğunuz psikolog ALMİRA ASLANLI "

Dediğimde doktor bey başını sallayarak,

" Aleykümselam Almira hanım memnun oldum tanıştığımıza. İsterseniz sizi hiç bekletmeden hasta'nın yanına göndereyim "

Dediğinde içimden ne bu acele diye geçirdim.

" Tabi doktor bey sizin için nasıl uygunsa"

Dediğimde doktor bey memnun olmuşçasına ,

" Teşekkür ederim Almira hanım. Oda numarası 1132 3. Katta. Doktor Melis orda. Size detayları anlatır "

Dediğinde ben hiç zaman kaybetmeden müsaade isteyip odadan çıkmıştım.

Hastanın odasını da sora sora bulmuştum çok şükür. Kapıyı tıklatıp içeri girdiğimde karşımda bir dosyayı çekiştiren iki doktor gördüm.

Ben

" Ne oluyor burda?"

Diye şaşkınlıkla karşımda duran Melis ve Ege ikilisine sorduğumda Melis burnundan soluyarak Ege'ye sinirle bakıp ,

" Ne olsun burda işi olmadığı halde burnunu her yere sokan bir meslektaşım şimdi de hastama pardon hastana göz dikmiş. Dosyayla işim olduğu halde vermemekte ısrarcı "

Diye yakındığında Ege de hemen savunmaya geçerek,

" Estağfurullah Almira hanım. Hastanızda falan gözüm yok. Sadece hastanın dosyasını incelemek istedim ama gelin görün ki doktor Melis fazla fevri davranarak sabahtandır beni azarlıyor "

Dediğinde Melis,

" Pardon ben mi fevri dav..."

Tartışırken ben tartışmanın devamı gelmemesi için hemen Melis'in konuşmasını bölerek ,

" Arkadaşlar kendinize gelin lütfen. Şuan hastanın odasındasınız ve saçma bir nedenden dolayı birbirinizi kırıyorsunuz"

Dediğimde ikisi de anında susmuşlardı. Elimi onlara doğru uzatarak,

" Şimdide elinizdeki dosyayı bana verir misiniz? "

Diye ricada bulundum. Rica da bulunmaz olaydım. Yine dosyayı çekiştiriyorlardı.

Ben fazla bu çocuksu hallerine daynamayarak ikisine doğru gidip şuan da çekiştirdikleri dosyayı onlardan alarak dosyayı incelemeye başladım.

Ben dosyayı incelerken arada Melis bana işi kolaylaştırmak için hastanın durumunu anlatıyordu.

######## İkra'dan devam ediyor...


Hastaneden çıkalı bir hafta olmuştu. O bir hafta boyunca da yatakta mağdur kalmıştım. Annemler ve Hira yataktan çıkmama izin vermiyorlardı.

Annem ve babam hastanede çıktığımda iki üç gün yanımda kaldıktan sonra evlerine gitmişlerdi. Ablam , Melis ve Almira çalıştıkları için bazen akşamları görüyordum. Onun dışında hastaneden geç çıktıkları için onlar geldiklerinde çoktan uyuyordum. Sabah erkenden de çıktıkları için yine göremiyordum onları.

" İkraaaa! Kız kalk artık. Hastalık devrin bitti. Gel de şu evi temizleyelim. Ev leş gibi olmuş. "

Diyen Hira' ya karşılık vererek,

ÂRAFHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin