Selamünaleyküm agalar
Nasılsınız
İyisinizdir inşallah
Bölüme geçmeden önce yıldızımızı aydınlatalım öyle okumaya geçelim.
İYİ OKUMALAR
Komadan uyanmamdan bir hafta geçmişti. Ve ben hala hastanedeyim. Sağolsun kızlar hep gidip geliyorlardı.
Annemler de hiç yanımdan ayrılmıyorlardı.
Ben sıkıntıyla anneme," Anne! Artık çok iyi oldum neden hala beni hastaneden çıkartmıyorlar "
dememle doktor bey içeri girdi.
Bu sefer ki doktor başkaydı ve siması da çok tanıdık geliyordu .
Doktor Bana bakarak,
" Kusura bakma İkra'cım bir türlü zamanımı denk getiremedim seni görmeye gelemedim "
dediğinde içimden geçen soruyu doğruca doktora sormuştum
" Pardon siz bu hastanede mi görev yapıyorsunuz " dediğimde doktor az biraz kıvırarak
" şşeey.. evet bu hastanede görev yapıyorum "
dediğinde, ben o doktora dahaa da gıcık olmuştum. Hem bu hastanede çalıştığını söylüyor, hem de zaman bulamadığını söylüyor. İlginç...
Ondan hoşlanmadığım bişey vardı ama neysee..
İçeri giren ablama baktığımda ablam doktoru ilk gördüğünde, kısa bir süreliğine duraklasa da, doktor'a kaş göz işareti yaparak dışarı çıkmasını söylemeye çalışıyordu. Doktor, ablamı anlamış olacak ki ,
" Neyse İkracım, sen dinlen yine seni kontrole gelirim " dediğinde ablam ,
" Gerek yok Seyithancım İkra'nın zaten bir doktoru var o İkra ile ilgilenir "
dediğinde doktor hiç bir şey demeden odadan çıktı.
Ben ablama anlamayan ifadeyle baktığımda ablam,
" Sen hatırlamadın mı Seyithan'ı?"
Diye sorduğunda yavaş yavaş canlanıyordu gözümün önünde Seyithan'ın gıcıklıkları.
" Demek ki bu yüzden siması tanıdık geldi . Maalesef yeni yeni hatırlamaya başladım..." dedim yüzümü ekşiterek.
Seyithan bizim komşumuzdu. Her seferinde gözüme gireyim derken hep gözümden düşüyordu. Çok fazla uyuz ve gıcık hareketleri vardı.
Kapının tıklanmasıyla içeri benim can dostlarım girmişti. Hira yine her zaman ki mükemmel enerjisiyle bana doğru koşarak sarıldı. Kızlar da gelip bana sarıldıktan sonra, Hira
" İkra kuzum, ahiretliğim, cennet dostum nasıl oldun iyimisin? " demesiyle gülümsemeden edemedim .
" Çok şükür iyim kuzum " diyerek öpücük yolladım Hira'ya.
Hira bu sefer anneme ve babama dönerek
" Teyzeeem, amcaaam sizler nasılsınız? " diyerek annem ve babamın ellerinden öptü.
İçeri bu sefer giren üç doktorla hepimiz sus pus olduk ve doktorların ne diyeceklerini beklemeye başladık.
Doktor bey,
" Merhaba İkra hanım. Bugün bir ağrı hissediyor musunuz? "
" Merhaba . Hayır bugün hiç ağrı hissetmiyorum . Kendimi çok iyi hissediyorum " dediğimde doktor bey
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÂRAF
Humor/Bölümler Düzenlenecek/ EZAN EŞLİĞİNDE YÜREĞİME AKAN DUALARDA BULUŞALIM... Fatma Karataş Ateist olan baş karakterimiz bir kaza sonucu komaya girer. Komada olduğu süreçte başka bir dünya da başka insanlarla tanışır. Tanıştığı üç müslüman arkadaşlar...