8. BÖLÜM

333 98 31
                                    

Selamünaleyküm kardeşlerim.

Nasılsınız iyisinizdir inşallah.

Artık bu bölümde ve sonrasında çok şükür ki İkra müslüman oldu.

Bu da demek oluyor artık İkra'nın komada uyanma vakti geldi.

Şimdi ise yıldızı parlatmadan kitaba geçmeyelim .





Miray ablanın anlattığı makaleden sonra yine 10 yıl önceki ben gelmiştim. Yine meraklı yine hevesli ve yine kuran'ı, Müslümanları anlama çabası doğmuştu içimde.

Miray abla ile birlikte kızların yanına gittiğimizde kızların bana ve Miray ablaya merakla ve heyecanla bakıyorlardı.

Miray ablanın kızlara başını sallamasıyla kızlar derin bir nefes verdi ve ardından Hira bana gözünü kısarak ,

" Şimdi söyle bakalım İkra hanım kaldı mı orda bişeyler diyerek kafasını gösterdi. "

Ben de biraz heyecan ve heves katarak aynı Acun'un oyun sonrasında büyük ödülü açıklar gibi yapıp yavaş yavaş ağzımı aralarken Hira :

" Eh be mümine kardeşim ne bu öyle sanki kuran okumasını kazanmış bir yarışmacıyı açıklar gibi yavaş yavaş heyecan uyandiriyorsun söyle gitsin bitsin işte "

dediğinde biz de Hira'nin dediği şeye gülüyorduk. Bu neydi böyle, benim yaptığım benzetmeye bak Hira'nin yaptığı benzetmeye.

Almira konunun tamamen uzaklaşmaması için uzun bir öksürükle bizi kendimize getirmeye çalışarak bana döndü ve

" Evet İkracım sendeyiz "

dedi ve Hira ya bi sus da artık öğrenelim kızın düşüncesini bakışını attı.

Ben de fazla heyecan yapmadan kızlara :

" evet kızlar aslında içimde birşeylerin değiştiğini hissedebiliyorum. Sanki çocukluğuma döndüm. Yine İslama karşı bir merak oluştu içimde . Ben de Miray ablanın bahsettiği profesör gibi öncelikle kuran'ı anlamada öğrenmede başlayacam tabi sizde bu sırada bana yardım edeceksiniz "

dedim ve kızlara göz kırptım .
Kızlar da heyecanla :

" Tabi yardım ederiz yeter ki doğru yola gel "

dediler ve bana sarıldılar...

###### 1 hafta sonra

Ben o günden hemen sonra kuran mealini okumaya başladım durmadan.

Gerçekten de çok etkileyici ve ilginçti. Kuran i okudukça okudum ve bir kaç gün içerisinde bitirdim.

Kuran da en çok ilgimi çeken ayetler vardı. Bunlar :

"İnnehu kâne ferîkun min ibâdî yekûlûne rabbenâ âmennâ fagfir lenâ verhamnâ ve ente hayrur râhımîn(râhımîne)"

"Ey Rabbimiz! Biz inandık, bizi bağışla, bize merhamet et, sen merhamet edenlerin en hayırlısısın"
( Mü' minün /17 )


- O kâfirler, beni bırakıp da kullarımı dostlar edineceklerini mi sandılar? Doğrusu biz cehennemi o kâfirlere bir konukluk olarak hazırladık. (KEHF/102)

-Onlar, Allah'tan başka birtakım ilâhlar edindiler. Güya yardım olunacaklar. (YASİN/74)

-Doğrusu Allah, kendisine ortak koşulmasını asla affetmez. Ondan başkasını (diğer günahları) ise, dilediği kimseler için bağışlar ve mağfiret buyurur. Her kim Allah'a şirk koşarsa gerçekten pek büyük bir günah ile iftira etmiş olur. (NİSA/48)

ÂRAFHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin