35- korkuyor musun?

1.3K 97 653
                                    

Merhabalar aq bölümü yazarken şelale oldum... ✌️✌️✌️ Lütfen yorum yapın lütfen yani...

"Tamam ağlama artık in aşağı puşt"

Kyungsoo bir elini uzatırken söylendi kırmızı saçlıya doğru. Sehun ise onun uzattığı elini ittirirerek zorlukla bedenini arabadan aşağı attığında sitemle konuştu.

"Konuşmuyorum ben seninle katil. Kolum çıktı senin yüzünden yürügit buradan"

Sehun'un tıpkı bir çocuk gibi sitem etmesinin sebebi ne miydi?

Dönme dolaptan şiddetle itilmesinin eseri olan çıkık bir kol...

Evet harika geçen bir yılbaşı gecesinden sonra hepsi soluğu hastanede alırken Kyungsoo hala yaptığından pişman değildi, çünkü bir kez daha Jongin'e bebeğim derse cidden onun kafasına sıkacaktı.

Ama herşeye rağmen Sehun ile birlikte geçirdiği yılların da etkisiyle içindeki suçluluğu atamayarak onlara bir sürpriz yaptığında, Sehun kolu tamamen iyileşmiş olmasına rağmen ona trip atarak intikam alıyordu. Biraz daha buna devam ederse ölecekti oysa ki...

Jongin onun elindeki küçük çantayı alırken bir çocuğu azarlar gibi konuştu Sehun'a yaklaşarak.

"Biraz daha trip atarsan vuracak seni bence"

Ve Kyungsoo bir elini uzatarak Jongin'i kendine çekerken mırıldandı.

"Çok yaklaşma ve ne öldürmesi yoo ne alakası var?"

Arkadan Luhan'ın neşeli sesi duyulduğunda arkasını döndü ve bir elini yumruk yaparak Luhan'a uzattı esmer olan.

"Biri gelip beni öpse sen de beni öpen kişiyi öldürmeye çalışıdın kırmızı piç ağlama şimdi"

Ve Luhan ile Kyungsoo yumruk tokuştururken Sehun sızlandı tekrar.

"Aman iyi be, götürün beni buradan artık. Uçak başımı döndürdü zaten saatlerdir havadaydık"

Ve Kyungsoo yavaşça onlara doğru yanaşan arabayı işaret ederken oraya doğru adımlamaya başladı.

"Araba geldi. Hadi binin de otele gidip biraz dinlenelim, yeni yılın ilk gününde gezilecek çok yer var"

Ve hepsi sırayla arabanın konforlu koltuklarına yerleşirken Jongin tüm yolculuk boyunca olduğu gibi tekrar sordu babacığına sırnaşarak.

"Burası Fransa mı şimdi ?"

Kyungsoo gülerek başıyla onu onayladığıda yavaşça döndü ve şoföre seslendi.

"Allons à l'hôtel paris s'il vous plait"

Paris oteline gidelim lütfen

Şoför onu başıyla onaylayarak önüne döndüğünde Sehun'un sitemli sesi duyuldu tekrar kısıkça.

"Her dili de biliyor pezevenk"

Ve Kyungsoo kırmızı saçlıyı vurmak için elini beline attığında Luhan tarafından durdurulurken, tek kaşını kaldırarak baktı pembe saçlıyla.

"Dur vurma şimdi adamın yanında karizmanı çizme inince vururum ben ona"

Ve dakikalar süren suçlamalar, tartışmalar sonucunda pahalı araba bir o kadar pahalı olan otelin önünde durduğunda, hepsi yolculuğun uzunluğundan başları dönmüş ve sersemlemiş bir şekilde arabadan inerken Kyungsoo cebinden bir yüzlük çıkararak şoföre uzattı. Şoför teşekkür ederek arabayı tekrar çalıştırdığında, ağır adımlarla içeri ilerlerken lobide bekleyen esmer gence göz kırparak konuşmadan asansöre doğru ilerledi.

Caliente (Dokai) ✔️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin