Jongin duyduğu cümle ile yerinde taş kesilirken, kalbine saplanan ağrı ile derin bir nefes verdi.
Karın geldi Kyungsoo...
Bedenini hafifçe Kyungsoo'ya döndürdü ve bir cevap bekler gibi baktı gözlerine. Kyungsoo ona cevap dahi veremezken, pembe saçlı olan hayret ve şokla konuştu.
"karın mı? Hey hyung ne sikim dönüyor burada, karın da ne demek?"
Kyungsoo ifadesiz suratını bozmadan Jongin'e dönerken, içinde sadece ona bir açıklama yapma isteği vardı. Kimseyi duymuyor ve görmüyordu. Sadece ona açıklama yapmak istiyordu, kapıdan içeri giren beden herkesi tekrar sustururken, Jongin kendini alıkoyamadan içeri giren kadını baştan aşağı inceledi.
Kısa olmayan boyu, ince ve biçimli vücuduyla nazik adımlarla içeri ilerlerken, fazlasıyla güzel olan bu kadın, etkileyici uzun ve kızıl saçlarını savurdu, içerideki dört gence yan bir bakış atarak Kyungsoo'nun önüne geldiğinde durdu ve bakışlarını esmer adamın üzerinde gezdirdi.
Herkes fazlasıyla güzel olan bu kızıl saçlı kadını incelemeye dalmışken, kadın bir elini Kyungsoo'nun ensesine attı ve kafasını nazikçe kendine doğru çekerken hafifçe sarıldı. Geri çekilip kimsenin tepkisine bakmadan bedenini geniş mutfaktaki sandalyelerden birine attığında, kadifemsi sesi doldu her birinin kulağına.
"altı yıl sonra, tekrar merhaba Kyungsoo..."
.................
Kyungsoo şirketin sessizliği içinde ofisinde derin nefesler alıp verirken, uyarıcı ses tonu doldu kulaklarına.
" bak katil, yapma. Kendini yakacaksın o kadınla evlenme"
Kyungsoo parmaklarının arasındaki bileklik tarzı şeyle oynamaya devam ederken sakince cevapladı Sehun'u.
"bu anlaşmalı bir evlilik sarı, İki yıl sürecek ve herkes istediğini aldığında boşanacağız. Bir karı koca gibi bile olmayacağız, sadece formalite"
Ve bu sakin konuşmanın ardından, bir hafta kadar sonra Kyungsoo Sehun'u dinlemeden şirket payından faydalanarak kariyerinde yükselmek ve iki şirketi bir alanda birleştirip güney Kore dışında yurtdışında tanınabilmek adına Soo Min Ji ile bir salı günü sabahı anlaşmalı şekilde normal bir nikah kıyarak evlendiğinde, hala Sehun'un düşündüğü tek şey o kadından hoşlanmadığı idi. Kyungsoo onunla evlenmemeliydi, bu kadın iyi değildi.
...................
Ve herşeye rağmen birinci yıllarında planladıkları gibi giden anlaşmalı evlilikleri ilk yıldan sonra aralarında oluşmaya başlayan yakınlıkta alevlenirken, Sehun her an Kyungsoo'yu korumak için yanında olmasına rağmen bu sefer onu koruyamadı. Bu ya aşktı, ya da aşk sandıklarıydı.
iki yılın sonunda Kyungsoo ve Soo Min Ji anlaşmalı evliliklerinin bitmesi sebebi ile boşanmaları gerekirken bile bunu yapmadıklarında ise, Soo Min Ji çekiciliği ile esmer adamı tamamen etkisi altına alarak onu kandırıp Kyungsoo'nun şirketini yüzde yetmişlik bir zarara uğratarak çekip giderken, bundan zerre pişman değildi.
O günden sonra aşk denilen zaafa tamamen kendini kapatan Kyungsoo, yıllar boyunca kendini işine adamış ve şirketini eski haline getirebilmek adına kendini düşünmeden gecesini gündüzüne katarak çalışmıştı. Ve Soo Min Ji'yi rahatça bulabilecek olmasına rağmen onun her an ne yaptığını bilse bile varlığını onun hayatından silerken, belki de içi acısın ya da yaptıkları için üzülsün istemişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Caliente (Dokai) ✔️
Fanfiction"Ben yokken sen uslu muydun?" Kyungsoo bileğinden Rolex'i yavaşça çıkarırken kapıya yaslandı. Gözleri itaatkar bir şekilde önünde oturan genç erkeğe yapıştı. "evet" "bana düzgün hitap et" "e-evet baba" Jongin usulca sızlandı. {Yetişkin içerik} (Yan...