23- Artık Benim Değil Misin?

2.2K 124 1.1K
                                    

Selam madafaka, sizi özledim...

Sehun Luhan'ın bir bacağını hafifçe kırarak baldırını tutkuyla okşadı ve kafasını kaldırarak tekrar onu öpmeye devam etti.
Luhan tutamadığı inlemelerini sarışın olanın ağzına bırakırken, onu tişörtünden tutarak biraz daha kendine çekti. Onu istiyordu, onu içinde istiyordu...

Sehun yapılı bedenini tırnaklarıyla çizen küçüğün kalçalarını sertçe okşayıp kendini onun içine itti ve pembe saçlının bağırışları kulaklarına dolarken eğilip onun şişmiş dudaklarını tekrar öptü.
Luhan kesik kesik nefesler alırken zorlukla konuştu.

"Ah Sehun, d-daha hızlı.."

Sehun ona itaat ederek haraketlerini hızlandırdı ve altında kıvranan küçük bedenin her köşesini tutkuyla öptü.
Pembe olan onun vücudunu zevkle karışık inlemeleri eşliğinde çizmeye devam ederken ikisinin sesi birbirine karışıyor, sıcak nefesleri onları yakıyordu. Sarışın olan geleceğini hissedip daha da hızlanırken, nefesinin kesildiğini hissetti. Onu istiyor, kokusunu içine çekerken adeta mest oluyordu. O.. Çok yakındı , geliyordu...

Sarışın olan hışımla gözlerini açıp tedirginlikle gözlerini görkemli otel odasında gezdirdiken girdiği şoktan çıkmaya çalışarak kafasını yavaşça çevirdi ve yanına masum bir şekilde uyuyan bedeni aç gözlerle baştan aşağı süzdü.

Hepsi bir rüyaydı...

Sarı saçlarını bedenini saran istek ve öfkeyle karıştırırken fazlaca sertleşmiş üyesine bir bakış attı. Onu rüyasındaki gibi istiyordu, onun inlemeleri hala kulaklarında yankılanıyordu ve şuan bacağına sürünen ince, davetkar bacaklar ona hiç yardımcı olmuyordu...

Akşam bindikleri araba onları fazlaca uzakta olan ultra lüks bir otele getirdiğinde ikisi de şaşkın gözlerle bu göz alıcı otele girmiş, ve Kyungsoo'nun onlar için bir kişilik oda ayırdığını öğrenip küfürler ederek odaya çıkmışlardı. Kyungsoo onları sevgili falan sanıyor olmalıydı.

Luhan küfürler ederek Sehun'a koltukla yatmasını söylemiş, Sehun onu tek eliyle koltuğa fırlatıp yatağa kendisi yatmıştı.

Luhan inat edip yatakta onun yanına gelmiş ve küçük elleriyle ona yumruk atmaya çalışarak yatağa kurulmaya çalışırken, Sehun tartışmanın sonunda  pembe olan acımadan onu ısırdığı için morarmış bir kol ile dakikada bir yataktan çıkması için onu tekmelemeye devam ederek yanına uzamasına izin vermişti...

O şekilde uyuya kalmışlardı ve şimdi Sehun gördüğü ıslak rüya ile sürekli bedenine değen davetkar bacakları görmezden gelmeye çalışarak sakinleşmeyi bekliyordu.
Sehun o kadar dolu hissediyordu ki kendini, onun pembe dudakları, masum ama tehtidkar bakışları, onunla ilgili herşey şuan Sehun'a inanılmaz tahrik edici geliyordu.

En sonunda ısrarla inmeyen üyesini eski haline getirebilmek için zorlukla, yavaş yavaş haraket edip pembe saçlıyı uyandırmamaya çalışarak yataktan çıktı. Bir duş onu kendine getirebilirdi.
Hızlı ama dikkatli adımlarla koşarcasına kendini lüks otelin bir o kadar lüks banyosunda attığında, sıcak suyu açtı ve içeri girerek suyun bedenini ıslatmasına izin verdi. Kafasını eğip iyice sertleşmiş üyesine baktı, canı acıyordu ve rahatlaması gerekiyordu.

Ard arda ufak küfürler ederek bekledi ve dakikalar sonra bile üyesi inatla inmediğinde, elini öfkeyle üyesine attı.
Gözlerini kapatarak üyesini yavaşça çekerken, aklından geçen tek şey rüyasındaki çekici, ateşli Luhan'dı...

Onu düşündüğünün farkında dahi değilken üyesini çeken elini hızlandırdı ve banyoda sesli inlemeleri yankılandı. Luhan'ın yokluğunu hissederek uyanıp etrafına bakındığından ve tam o sırada duyduğu sesli inlemelerle şaşkın bir şekilde yatakta duyduğu sesleri umursamamaya çalışan pembe saçlıdan tamamen habersiz, onu hayal ederek yaşadığı inanılmaz mastürbasyon deneyimine yüksek sesle pembe saçlının adını sayıklayarak devam etti sarışın olan...

Caliente (Dokai) ✔️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin