🌸Sekalung Penghargaan🌸

245 35 41
                                    

══════ ∘◦❁◦∘ ══════

Assalamualaikum dan selamat sejahtera!

Berduduknya saya disini, dihadapan tingkap rumah yang berdebu, ingin merasmikan bahawa fanfiction One Sided Love (Mission) sudah melabuhkan tirai!

Story yang merupakan ff Jeon Jungkook ini debut pada 18/4/2020 dan akhirnya tamat pada 4/1/2021 dengan jayanya.

Jutaan terima kasih diucapkan kepada voters-voters, dan readers di luar sana yang bertahan membaca ff merapu ini sehingga tamat.

Voters ff ni sikit sampai aku dah boleh hafal username orang yang menge-vote nya hahaha.

KAMSAHAMNIDA! *tunduk 360°*

Aku sangat-sangat terharu pada sesiapa yang membaca ff ni sebab kalau aku (diri aku sendiri) takkan tertarik dengan ff haprak camni HAHAHAH.

KISAH DISEBALIK ONE SIDED LOVE (MISSION)

Ok sebenarnya, tujuan aku hasilkan ff OSL ni sebab aku enjoy buat jalan cerita yang sakit-sakit. Yang bengang2 gitu.

Tapi hasilnya agak.. memalukan

You know.

Terabur boleh aku katakan. Aku tak dapat rasakan sangat kesakitan cinta tepuk sebelah tangan dalam ff ni. Korang rasa ke?

Agak mengecewakan sebenarnya. Mungkin sebab aku belum master lagi bab main perasaan ni.

Cerita ni terlalu banyak campurnya dah macam rojak.

Asalnya nak buat yang sendu2 je. Tah macam mana tetiba jadi mission. Sesat.

Pastu korang tahu tak Iseul (di sekolah yang korang anti sangat tu) sebenarnya patut jadi watak yang baik dan inesen ke akhir hayat.

Dan itu yang akan buatkan Jungkook cinta mati dekat Iseul pastu Seulmi tersakiti.

Tapi korang nampak tak apa jadi. Iseul jadi setan pastu Jungkook pulak tersuka Seulmi wadduh! Gilah!

Aku terpaksa buat happy ending untuk korang! Sebab aku tahu korang akan jadi macam WHATTTTTTTTT.

Tapi ape pun benda dah berlaku.

Aku akan terima hakikat.

Chapter pertama ff ni sumpah hambar. Aku yang baca pun jadi ngantuk.

Sebenarnya agak sedih jugak terkenangkan cerita ni. Tapi aku akan jadikan ff ni sebagai treasure aku.

Kalau korang tengok cover ff ni dan jalan ceritanya, korang dah boleh faham feel feel yang ada kat ff ni.

Dark and sad.

Bagi aku lah.

Bagi korang aku tak tahu. Mungkin bosan and blerh HAHAHAHAHAHA.

Alright.

Aku rasa itu saje kot yang aku nak cerita pasal One Sided Love ni. Takde apa sangat.

Buat masa sekarang, votes tertinggi adalah 19 votes iaitu di chapter satu. (Kejap nak gelak)

Dan comment terbanyak adalah 26 iaitu di chapter 36. (Aku pun tak tahu kenapa aku buat semua ni)

Yang penting aku berterima kasih sangat-sangat atas sokongan anda semua dalam menjayakan ff One Sided Love selama ini.

Tak kira lah dengan vote ke, comment ke, even silent readers pun! I love you so much! *tebar bunga*

Nampaknya aku kena one sided love dengan silent readers hm HAHAHAHAH.

Jangan risau. Aku bukan author yang akan mengugut untuk cungkil mata korang kalau tak votes segala. (Honestly aku pun seram bila kena ugut macam tu)

Nak votes kau votes. Taknak sudah. Janji jangan plagiat cerita aku. Memang aku gunting jari tu.

Saya akan akhirinya disini ya, sayang-sayang ku.

Jangan lupa singgah Maid Of Mafia pulak lepasni! 💜💙

Annyeong!

Sekian, ona.

══════ ∘◦❁◦∘ ══════

[C] One Sided Love (Mission) | Jeon JungkookWhere stories live. Discover now