Merlin si vzal bezvládnou Auguron do náruče a s uslzenýma očima jí odnesl do jejího pokoje.
Položil jí na postel a chytil jí za vyzáblé zápěstí.Dvě hodiny tam s Auguron seděl a už byl na odchodu, když mu Auguron stisk jeho ruky oplatila.
"Delphi?", pošeptal Merlin a Auguron otevřela oči.
Pousmála se na něj a on se samým štěstím znovu rozplakal."Mer-line?", špitla Auguron a Merlin jí pohladil po tváři.
"Jak-jak je možné že žiješ?", otázal se zmateně Merlin a lehl si vedle Delphi.
Bylo vidět že je slabá a vyčerpaná, snažila se ale zůstat čilá a dokonce se i nepatrně usmívala."Byla jsem otcův viteál...kousek jeho duše", vypadlo z ní po několika minutách a Merlin na ní nechápavé civěl, jakoby jí dnes viděl poprvé.
"A..Proč se tě pokusil zabít? Nepochopil jsem to"
"Protože..", na víc slov už Delphi neměla sílu. Vyčerpaně přimhouřila oči a Merlin jí hladil po vlasech dokud neusnula.
Poté se potichu zvedl a odešel hledat Griffina a Leo.Oba byli v Leiné ložnici a přitulení k sobě spali.
Merlin si povzdechl a zamířil do kuchyně.
Nevěděl pořádně kolik je hodin a ani netušil jestli je v sídle kromě jeho, Delphi, Leo a Griffa ještě někdo.
V kuchyni u stolu seděla Bellatrix.Havraní vlasy měla rozcuchané a bylo vidět že toho moc nenaspala.
Seděla sama smutně u stolu a pila kávu."Dobrý den madam Lastrangeová", pozdravil vlídně Merlin a posadil se vedle ní.
Bella si ho od hlavy až k patě prohlédla a znechuceně pokrčila nos."Ty tady pořád strašíš?", otázala se nasupeně Bella a Merlin zakýval hlavou jakoby něco provedl a Bella se rozhodla že ho potrestá.
"Delphi už...", Bellatrix poslouchala každé jeho slovo a nechápavě na něj hleděla. Merlin si až po chvíli uvědomil co říká a už nevydal ani hlásku.
"Dořekni to", pobídla ho a Merlin silně polkl.
"Co se děje s Delphi? Cos jí proved kluku?!", zaječela Bella když Merlin mlčel a věnovala mu naštvaný pohled.
"Pán zla zničil viteál v Delphi, seslal na ní smrtící kletbu. Myslel jsem že je mrtvá, ale ona se po pár hodinách probrala a teď je strašně slabá", vyhrkl v rychlosti Merlin a při poslední větě byl vůbec rád že popadne dech.
"Cože?!"
Bellatrix střelhbitě odložila hrnek nedopité kávy a rozběhla se za Delphi.
Ta jako bez života ležela na posteli ztěžka oddechovala."Delphinko?", zašeptala Bella a Delphi se pokusila si sednout.
Byla celá bledá a oči měla podlité krví, ale byla živá."Kde..je Merlin?", zeptala se Delphi a Bellatrix jí přikryla dekou.
"Nepotřebuješ aby tu byl ten kluk, je to syn od Rodolphuse Delphi!"
"Já vím..", Auguron se rozkašlala a Bella jí pohladil po čele.
"Donesu ti něco k jídlu", řekla a vyšla z pokoje.
Delphi si sedla na kraj postele a sklopila zrak.
Cítila se hůř než kdykoli předtím, ale musela jít pomoct svému otci, který byl teď nejspíš slabý a nebo už vůbec nebyl.
Při pomyšlení na horší variantu se Auguron stáhl žaludek.
ČTEŠ
Sestry zla 🖤 [POZASTAVENO]
FanfictionKaždý člověk má svou světlou a stinnou stránku, dokonce i nechtěná dcera toho nejmocnějšího černokněžníka na světě, která musí jako jedináček vyrůstat v temném sídle a vše hrozné co se odehrává pozorovat přímo z první řady. Vše se změní když potká...